Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací najdete zde.×

Stahování pošty na Gmail.com

V případě zasílání kopií zpráv na Gmail nebo nastaveném přeposílání může vznikat problém v nedoručování zpráv (nejčastěji z důvodu elektronického ověření DKIM, SPF či DMARC). Proto doporučujeme co nejdříve nastavit vybírání zpráv schránkou na Gmail a tím vyřadit kompletně krok posílání zpráv.

Tuto možnost naleznete pod ikonou ozubeného kolečka a volbou “Nastavení”.

V záložce “Účty a import” klikněte na “Přidat e-mailový účet” v sekci “Zkontrolovat poštu z jiných účtů”.

Zde již vyplňte název Vaší emailové schránky na našem poštovním serveru a pokračujte tlačítkem “Další »”.

Vyberte možnost “Importovat e-maily z mého druhého účtu (POP3)” a pokračujte tlačítkem “Další »”.

V tomto kroce již je třeba uvést celý název Vaší schránky do pole “Uživatelské jméno”, dále pak heslo k Vaší schránce a adresu našeho poštovního serveru v poli “POP server”.

Doporučujeme vybrat kombinaci nastavení “Port” a číslo “995” společně s nastavením “Při načítání dat vždy používejte zabezpečené připojení (SSL)” z důvodu vyšší bezpečnosti.

Dále máte možnost označovat zprávy štítkem s názvem Vaší schránky a celý proces se dokončí stisknutím tlačítka “Přidat účet »”.

Poté je již Váš účet přidán. Pokud budete chtít i odesílat zprávy pod Vaší schránkou, postupujte dle návodu na adrese zde, v opačném případě zvolte hodnotu “Ne” a potvrďte tlačítkem “Dokončit”.

English Česky Dutch