Všem našim zákazníkům je 24 hodin denně on-line dostupné, jednoduché, komfortní a přehledné administrační rozhraní pro správu zákaznického účtu. Pomocí tohoto rozhraní můžete provádět následující činnosti:
- Konfigurace a nastavení vašeho virtuálního serveru.
- Editace a změna veškerých parametrů vaší domény.
- Vytváření dalších emailů a jejich parametrů.
- Nastavování ochrany proti spamu a virům k poštovním schránkám.
- Přesměrování pošty, zakládání aliasů, nastavování doménového koše.
- Vytvoření pravidel pro adresáře, včetně heslovaného přístupu. (.htaccess)
- Přehled o obsazeném prostoru a dalších kvótách.
- Přístup k zálohám webu, emailů, MySql databází a subversion.
- Nastavení plánovače automatického spouštění scriptů (CRON).
- Přidávání vašich SSL certifikátů, nebo volby základního certifikátu.
- Změna nastavení FTP.
- Správa repository
- Vytváření, editace a rušení databází.
Zde si můžete prohlédnout několik náhledů na administrační rozhraní, pomocí kterého se ovládájí veškeré účty na tomto serveru.
Podrobný popis jednotlivých sekcí je k dispozici na http://napoveda.savana.cz/administracni-rozhrani/