Obchodní podmínky společnosti Webglobe, s.r.o.
platné od 01.01.2022
Obecné obchodní podmínky
-
Definice pojmů
-
Poskytovatelem
se rozumí společnost Webglobe, s.r.o., se sídlem Pobřežní 620/3, 186 00 Praha 8,
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném soudem v Praze, v
oddíle C, vložka 75587, IČO: 26159708, DIČ: CZ26159708.
-
Zákazníkem
se rozumí fyzická osoba, která je plně svéprávná, nebo právnická osoba, které
Poskytovatel poskytuje Služby (jak jsou definovány níže) na základě Smlouvy (jak je
definována níže). Za svéprávnou se považuje osoba, která dosáhla věku
18 let (pokud již nebyla svéprávnost soudem přiznána ve smyslu ustanovení § 37
zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů nebo neuzavřela manželství, čímž nabyla svéprávnost dle
ustanovení § 30 občanského zákoníku) a je plně svéprávná ve smyslu
občanského zákoníku (tj. svéprávnost takové fyzické osoby není omezena
a její rozumová a volní vyspělost dosahuje rozumové a volní vyspělosti věku
zletilé osoby), přičemž v případě, že fyzická osoba není občanem
České republiky, pak musí být plně svéprávná v souladu s právem státu,
jehož je občanem.
-
Obecnými obchodními podmínkami
(též jen „
OOP“ ) je část těchto obchodních podmínek vymezena a označena jako „Obecné
obchodní podmínky“. OOP jsou obchodními podmínkami ve smyslu § 1751 odst. 1 občanského
zákoníku (dále též jen „NOZ“). OOP jsou závazné pro každý
smluvní vztah, na jehož základě Poskytovatel poskytuje Službu (jak je definována níže)
Zákazníkovi. OOP tvoří nedílnou součást Smlouvy.
-
Zvláštními podmínkami (
též jen
„ZP“) je část těchto obchodních podmínek vymezena a označena jako
„Zvláštní obchodní podmínky“. ZP jsou obchodními podmínkami ve smyslu
§ 1751 odst. 1 NOZ, které navazují a upřesňují OOP a v podrobnostech upravují
práva a povinnosti smluvních stran při poskytování jednotlivé konkrétní Služby
Zákazníkovi nebo práva a povinnost smluvních stran při účasti Zákazníka
v Provizním systému společnosti savana (jak je definován v ZP). V případě rozporu
mezi ZP a OOP mají přednost ZP, pokud není v ZP výslovně stanoveno jinak. ZP ke konkrétní
Službě čerpané Zákazníkem na základě Smlouvy (jak je definována níže),
tvoří nedílnou součást Smlouvy (jak je definována níže).
-
Obchodními podmínkami
se má na mysli tento dokument, tedy OOP a ZP. Obchodní podmínky jsou v účinném znění
zveřejněny na Webových stránkách Poskytovatele (jak jsou definovány níže).
-
Formulářem
se má na mysli elektronický formulář umístěný na Webových stránkách Poskytovatele
(jak jsou definovány níže). Prostřednictvím Formuláře předkládá
Zákazník Poskytovateli Objednávku (jak je definována níže).
-
Objednávkou
se má na mysli požadavek ze strany Zákazníka na poskytnutí určité konkrétní
Služby dle nabídky Poskytovatele. Zákazník v Objednávce specifikuje Službu, o jejíž
poskytnutí má zájem a vyplní nezbytné identifikační a kontaktní údaje.
Objednávku zasílá Zákazník Poskytovateli prostřednictvím Formuláře.
-
Službou
se rozumí kterákoli z placených či neplacených služeb poskytovaných Poskytovatelem, zejména
webhosting, registrace doménových jmen, přístup k aplikacím HostShop, HostEdit, HostFoto
a HostForum aj.
-
Ceníkem služeb
se rozumí ceny jednotlivých služeb uveřejněné na Webových stránkách Poskytovatele.
Cena jednotlivých Služeb je uvedena zvlášť u konkrétní Služby na Webových
stránkách Poskytovatele.
-
Smlouvou
se rozumí smluvní vztah uzavřený mezi Poskytovatelem a Zákazníkem, který se řídí
ustanoveními OOP, příslušnými ZP dle konkrétní Služby, Ceníkem služeb
a v konkrétních podmínkách rovněž aktuální nabídkou na webových
stránkách Poskytovatele (tarify, technické konkrétní parametry jednotlivých služeb,
slevové akce), či zvláštními ujednáními mezi stranami. Odchylná ujednání
stran a podmínky uvedené v aktuální nabídce na Webových stránkách Poskytovatele
mají v konkrétním případě před obecnými ustanoveními OOP a ZP přednost.
Smlouvou se má na mysli Smlouva uzavřená na dobu určitou, nebo neurčitou.
-
Webovými stránkami Poskytovatele
se rozumí domovské stránky Poskytovatele dostupné na adrese https://www.savana.cz.
-
Písemnou formou (písemný, písemně)
se rozumí sdělení smluvní strany ve formě listinné nebo elektronické a doručené
na kontaktní adresu (e-mailovou adresu) pro písemný styk druhé smluvní strany nebo uvedené
na Webových stránkách Poskytovatele a přístupné Zákazníkovi prostřednictvím
sítě internet. Za Písemnou formu se považuje i vyplnění formuláře a odeslání
formuláře Zákazníkem na Webových stránkách Poskytovatele nebo sdělení
Poskytovatele na Webových stránkách Poskytovatele.
-
Spotřebitel
je Zákazníkem a současně osobou dle ustanovení § 419 NOZ, tedy člověk, který
mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého
povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem (v daném případě Smlouvu s Poskytovatelem)
nebo s ním jinak jedná.
-
Uživatelským účtem
se má na mysli uživatelské rozhraní zpřístupněné Zákazníkovi v systému
Poskytovatele na základě Zákazníkem odeslané Objednávky a uzavřené Smlouvy.
-
Úvodní ustanovení a předmět smlouvy
-
Tyto OOP a ZP, spolu s Ceníkem a aktuální nabídkou na Webových stránkách Poskytovatele
účinnými v den uzavření Smlouvy stanoví základní technické, provozní
a obchodní podmínky pro poskytování Služeb Poskytovatelem a současně vymezují
základní práva a povinnosti Poskytovatele a Zákazníka.
-
Služba bude ze strany Poskytovatele poskytována Zákazníkovi výhradně na základě Smlouvy
mezi Poskytovatelem a Zákazníkem za podmínek upravených v těchto OOP, ZP a konkrétnostech
rovněž Ceníkem služeb a zvláštními nabídkami Poskytovatele dostupnými
na Webových stránkách Poskytovatele, pokud takové jsou. Součástí Smlouvy se rovněž
stávají i další přílohy, které jsou takto označeny a veškeré následně
uzavřené písemné dodatky ke Smlouvě.
-
Na základě Smlouvy se Poskytovatel zavazuje poskytovat Zákazníkovi Služby a Zákazník se
zavazuje za poskytnuté Služby zaplatit Poskytovateli odměnu a poskytnout Poskytovateli potřebnou
součinnost k řádnému poskytnutí Služeb, nebo Služby.
-
Zákazník prohlašuje, že se před uzavřením Smlouvy seznámil s obsahem OOP, ZP, Ceníku
služeb a případných zvláštních podmínek uvedených na Webových stránkách
Poskytovatele a výslovně potvrzuje, že s jejich zněním souhlasí.
-
Tyto OOP, ZP a nabídka s popisem Služby na Webových stránkách Poskytovatele se v plném rozsahu
uplatní i pro Služby poskytované Poskytovatelem Zákazníkovi bezúplatně (bezplatné
tarify webhostingu, přístup k aplikacím HostShop, HostEdit, HostFoto a HostForum aj.). To neplatí
u těch ustanovení OOP nebo ZP, u nichž je výslovně uvedeno, že se pro Služby poskytované
Poskytovatelem bezplatně neuplatní nebo u těch ustanovení, z jejichž povahy vyplývá,
že se pro Služby poskytované bezplatně uplatnit nemohou.
-
Vznik, zánik a trvání smlouvy
-
Uzavření Smlouvy mezi Poskytovatelem a Zákazníkem předchází zpravidla objednávka
některé z nabízených Služeb Poskytovatele na Webových stránkách Poskytovatele
prostřednictvím Formuláře. Vyplněním a odesláním Formuláře Poskytovateli
dle předchozí věty vyjadřuje Zákazník souhlas s použitím komunikačních
prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Odeslání Formuláře
se považuje za učinění Objednávky. Před odesláním Formuláře je
Zákazník povinen seznámit se s Obchodními podmínkami. Před odesláním Formuláře
rovněž udělí Zákazník souhlas s Obchodními podmínkami. Zákazník
je povinen do Formuláře vyplnit údaje řádně, pravdivě a úplně. Součástí
Formuláře je i informace o konkrétní Službě, o jejíž poskytnutí má
Zákazník zájem a její cena dle Ceníku služeb.
-
V návaznosti na doručení Objednávky Poskytovateli, zašle Poskytovatel písemně na e-mailovou
adresu uvedenou Zákazníkem v Objednávce výzvu k provedení platby ve smyslu čl. 5.2.
OOP. Ke zprávě zaslané Poskytovatelem Zákazníkovi jsou připojeny rovněž tyto
Obchodní podmínky. Smlouva je mezi stranami uzavřena okamžikem připsání částky
dle věty první tohoto článku na účet Poskytovatele. Způsob uzavření
Smlouvy dle čl. 3.1. a 3.2. OOP nevylučuje, aby Smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem byla
uzavřena rovněž jakýmkoliv jiným způsobem, z něhož je patrná souladná
vůle stran směřující k uzavření Smlouvy, za předpokladu, že ji smluvní
strany projeví písemně. U smluv týkajících se Služeb, které mají být
Zákazníkovi poskytovány bezúplatně, je Smlouva uzavřena okamžikem doručení
písemné akceptace Smlouvy ze strany Zákazníka Poskytovateli.
-
Odesláním Objednávky a uzavřením Smlouvy dochází ke zřízení Uživatelského
účtu. Ze svého Uživatelského účtu může Zákazník provádět
správu některých technických parametrů poskytnutých Služeb a popř. objednávat
Služby Poskytovatele. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským
jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací
nezbytných k přístupu do jeho Uživatelského účtu. Zákazník bere na vědomí,
že Poskytovatel nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany Zákazníka.
Zákazník není oprávněn umožnit využívání Uživatelského
účtu třetími osobami. Poskytovatel může Zákazníkovi Uživatelský
účet pozastavit nebo zrušit v návaznosti na postup dle čl. 4.3 OOP.
-
Poskytovatel zahájí poskytování Služeb až okamžikem, kdy je na bankovní účet
Poskytovatele přijata sjednaná a identifikovatelná platba (na základě údajů poskytnutých
Zákazníkovi ve výzvě k provedení platby dle čl. 5.2. OOP) vyplývající
ze zadané Objednávky Zákazníka. Jestliže je pro zajištění Služby Poskytovatelem
nutné, aby Zákazník k Objednávce doložil další náležitosti vyplývající
ze specifikace jednotlivých Služeb nebo aby Zákazník provedl nějaký úkon, případně
jiné právní jednání (například odsouhlasení), nabývá Smlouva účinnosti
jedině, pokud jsou všechny tyto náležitosti ze strany Zákazníka kumulativně splněny.
Poskytování Služeb Poskytovatelem Zákazníkovi bezúplatně je zahájeno bez
zbytečného odkladu po nabytí účinnosti Smlouvy.
-
Smlouva může být mezi stranami uzavřena na dobu určitou nebo na dobu neurčitou. Délka
trvání Smlouvy na dobu určitou je v tomto případě určena písemnou dohodou
smluvních stran nebo automaticky volbou délky fakturačního období ze strany Zákazníka
dle Objednávky. V tomto případě, pokud není v konkrétním případě
mezi stranami sjednáno jinak, odpovídá doba trvání Smlouvy délce příslušného
fakturačního období (zpravidla 1 rok).
-
Smlouva na dobu určitou může být mezi stranami uzavřena i opakovaně, s tím, že za
okamžik uzavření nové Smlouvy se považuje okamžik, kdy na základě výzvy
Poskytovatele k platbě na další fakturační období bude na bankovní účet
Poskytovatele přijata platba na toto další fakturační období. Poskytovatel v případě
uzavření nové Smlouvy na dobu určitou, na základě postupu dle předchozí věty,
není vázán podmínkami předcházející Smlouvy a je oprávněn navrhnout
Zákazníkovi nové podmínky. Pokud tak neučiní, má se za to, že podmínky
nově uzavřené Smlouvy jsou shodné s podmínkami Smlouvy původní.
-
Smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem zaniká:
-
písemnou dohodou smluvních stran;
-
jednostranným odstoupením ze strany Poskytovatele v případě porušení povinností Zákazníka,
tam kde to příslušné ustanovení OOP, ZP nebo jiné ustanovení Smlouvy přímo
umožňuje nebo pokud Zákazník neodstranil porušení ustanovení OOP, ZP nebo jiného
ustanovení Smlouvy postupem dle čl. 4.3. OOP;
-
u Smlouvy uzavřené na dobu určitou uplynutím doby, na kterou byla Smlouva sjednána;
-
u Smlouvy na dobu neurčitou též výpovědí jedné ze smluvních stran.
-
O odstoupení od Smlouvy dle čl. 3.7 písm. b) OOP zašle Poskytovatel písemné vyrozumění
Zákazníkovi, přičemž okamžikem odstoupení od Smlouvy zaniká povinnost Poskytovatele
poskytovat sjednanou Službu. Tím však není dotčeno právo Poskytovatele požadovat
případnou náhradu škody, smluvní pokutu, nebo zaplacení poměrné části
ceny již poskytnuté Služby.
-
Výpovědní doba u Smlouvy uzavřené na dobu neurčitou činí dva (2) měsíce
a počíná běžet prvního dne měsíce následujícího po měsíci,
ve kterém byla doručena písemná výpověď druhé smluvní straně.
-
Pozastavení a přerušení poskytování služeb
-
Poskytovatel je oprávněn krátkodobě přerušit, nebo omezit poskytování Služeb,
zejména z důvodu nutných úprav a údržby těch částí systémů,
které přímo ovlivňují poskytování Služeb. Je-li to možné, informuje
Poskytovatel Zákazníka o provádění uvedených činností či jiných
činností vedoucích k přerušení poskytování Služeb s dostatečným
předstihem.
-
Konkrétní podmínky ohledně garance dostupnosti Služby a nároků Zákazníka v případě
nedodržení podmínek dostupnosti Služby ze strany Poskytovatele jsou závislé na parametrech
Služby (odpovídají zvolenému tarifu) a jsou uvedeny na Webových stránkách Poskytovatele.
-
Poskytovatel si vyhrazuje právo na okamžité pozastavení poskytování Služeb Zákazníkovi
v případě porušení jakéhokoliv ustanovení OOP nebo ZP nebo jiných podmínek
Smlouvy ze strany Zákazníka (i u těch ustanovení, u nichž to není explicitně uvedeno),
a to dle úvahy Poskytovatele i bez předchozího upozornění Zákazníka. V takovém
případě Poskytovatel vyzve písemně Zákazníka ke zjednání nápravy
a poskytne mu za tímto účelem lhůtu o délce minimálně tří (3) dnů.
Pokud Zákazník porušení a jeho případné následky neodstraní ve shora
uvedené lhůtě, je Poskytovatel oprávněn postupem podle čl. 3.7. písm. b) OOP od
Smlouvy odstoupit.
-
Cena a platební podmínky
-
Cena Služby je určena na základě Ceníku služeb účinného v okamžiku objednání
Služby Zákazníkem, s přihlédnutím k případným zvláštním
nabídkám Poskytovatele uvedeným na Webových stránkách Poskytovatele.
-
Při objednání Služby dle čl. 3.1. OOP či opakovaném uzavření Smlouvy postupem
dle čl. 3.6. OOP bude Zákazníkovi odeslána výzva k platbě (zálohová faktura)
do 7 dnů od zadání objednávky Zákazníkem. Po provedení úhrady dle výzvy
k platbě zašle Poskytovatel Zákazníkovi daňový doklad v elektronické podobě
mající náležitosti požadované zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 563/1991 Sb., o
účetnictví, ve znění pozdějších předpisů.
-
Na žádost může být řádný daňový doklad dle čl. 5.2. OOP zaslán
Zákazníkovi též poštou na adresu uvedenou v objednávce Služeb. Poštovné
a administrativní poplatek budou v takovém případě účtovány dle účinného
Ceníku služeb a provozovatele poštovních služeb.
-
V případě, kdy platba za Službu nebyla Zákazníkem uhrazena předem na základě
výzvy k platbě (zálohové faktury), je splatnost daňových dokladů vystavených
Poskytovatelem stanovena na 14 dnů od vystavení příslušného dokladu.
-
Pro případ prodlení Zákazníka s úhradou ceny Služby je Zákazník povinen zaplatit
smluvní pokutu ve výši 0, 1 % z dlužné částky denně. Dnem splnění
peněžního závazku je připsání příslušné částky na
účet Poskytovatele nebo den, kdy byla částka odpovídající ceně Poskytovateli
předána v případě plnění v hotovosti. V případě prodlení Zákazníka
s úhradou ceny Služby je Poskytovatel oprávněn využít postup dle čl. 4.3. OOP,
tj. pozastavit poskytování Služeb Zákazníkovi a v případě nezjednání
nápravy od Smlouvy odstoupit.
-
Ustanovení čl. 5.1. – 5.5. OOP se neuplatní u Smlouvy, na jejichž základě jsou Zákazníkovi
Služby poskytovány bezúplatně.
-
Ochrana osobních údajů a důvěrných informací
-
Zákazník je povinen pro účely zpřístupnění Služeb (zejména registraci doménového
jména) předložit Poskytovateli pravdivé a úplné informace (zejména kontaktní
údaje). Za tyto informace uvedené při registraci Zákazník plně odpovídá včetně
všech případných odpovědnostních důsledků vzniklých uvedením nesprávných
údajů.
-
Zákazník je povinen udržovat údaje ve smyslu předchozího článku Služeb úplné,
aktuální a pravdivé prostřednictvím administrace údajů v klientské sekci.
V případě, že uvedené údaje nebudou odpovídat skutečnému stavu, je Poskytovatel
oprávněn využít postupu podle čl. 4.3. OOP, tj. poskytování Služeb pozastavit
a v případě, že Zákazník nezjedná nápravu, od Smlouvy odstoupit.
-
Poskytovatel je oprávněn (nikoliv však povinen) posoudit pravdivost poskytnutých údajů a vyžádat
si od Zákazníka vyjádření nebo osvědčení o pravdivosti údajů v
přiměřené lhůtě. Mezi situace, kdy jsou poskytované údaje Zákazníka
ze strany Poskytovatele automaticky považovány za zavádějící, nepravdivé nebo
neaktuální patří zejména, nikoliv však výlučně, nemožnost doručení
jakýchkoliv zpráv zasílaným Poskytovatelem na zadanou e-mailovou adresu, opakovaná nedostupnost
Zákazníka na uvedeném telefonním čísle nebo nereagování Zákazníka
na písemnou výzvu Poskytovatele zaslanou na uvedenou kontaktní adresu po dobu delší než
5 dnů.
-
Smluvní strany považují za důvěrné ve smyslu § 1730 odst. 2 NOZ všechny informace
o druhé straně, které vyplývají z uzavřené Smlouvy, nebo které se dozvědí
v souvislosti s jejím plněním. Smluvní strany se zavazují tyto informace nesdělit,
nezpřístupnit nebo neumožnit nakládání s těmito informacemi třetí osobě
(s výjimkou osoby patřící do stejného koncernu ve smyslu § 79 zákona č. 90/2012
Sb., zákon o obchodních společností a družstev) bez předchozího písemného
souhlasu druhé smluvní strany. Tento závazek platí po dobu tří (3) let od zániku
smlouvy.
-
Závazek mlčenlivosti dle předchozího článku se nevztahuje na informace, které jsou veřejně
dostupné, obecně známé, a dále na údaje, které je Poskytovatel nucen poskytnout
třetím osobám za účelem řádného zajištění Služeb pro
Zákazníka (např. v případě registrace doménového jména). Povinnost mlčenlivosti
dále nedopadá na informace vyžadované orgány činnými v trestním, či
správním řízení, soudy, orgány státní a jiné veřejné správy,
auditory nebo informace nezbytné pro vedení soudního nebo jiného řízení mezi Poskytovatelem
a Zákazníkem.
-
Není-li v konkrétním případě mezi stranami sjednáno jinak, je Poskytovatel oprávněn
uvádět Zákazníka v seznamu svých referenčních Zákazníků. Poskytovatel
prohlašuje, že je správcem osobních údajů ve smyslu čl. 4 odst. 7 NAŘÍZENÍ
EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti
se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení
směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů; dále
jen „
Nařízení“).
-
Poskytovatel prohlašuje a Zákazník, který je fyzickou osobou (dále jen „
Subjekt údajů“), bere na vědomím, že od uzavření Smlouvy bude Poskytovatel
pro účely plnění Smlouvy, ve smyslu článku 6 odst. 1 písm. b) Nařízení,
zpracovávat osobní údaje Zákazníka, který je fyzickou osobou, a to v následujícím
rozsahu:
-
jméno a příjmení,
-
adresa,
-
telefonní číslo,
-
e-mail.
-
Osobní údaje budou zpracovávány automatizovaně a v elektronické podobě. Poskytovatel neposkytne
ani žádným způsobem nezpřístupní získané osobní údaje třetí
osobě bez mého souhlasu.
-
Poskytovatel předkládá Subjektu údajů v souladu s čl. 13 odst. 1 Nařízení následující
údaje:
-
totožnost Poskytovatele, jako správce osobních údajů: Webglobe, s.r.o., se sídlem Lounská
983/43, 405 02 Děčín VI-Letná, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
Krajským soudem v Ústí nad Labem, v oddíle C, vložka 30815, IČO: 28750659, DIČ:
CZ28750659, e-mail:
help@savana.cz
, tel: +420 478 472 100,
-
osobní údaje Poskytovatel zpracovává pro účely plnění Smlouvy a v té souvislosti
identifikace Subjektu údajů, fakturace, poskytování Služeb, a právním základem
pro zpracování je čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení,
-
Poskytovatel bude zpracovávat osobní údaje Subjektu údajů po dobu trvání Smlouvy,
-
Subjekt údajů je oprávněn žádat přístup ke svým osobním údajům,
jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, jakož i práva
na přenositelnost údajů (blíže viz níže),
-
Subjekt údajů má právo podat stížnost k Úřadu na ochranu osobních údajů,
-
Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutí osobních údajů je zákonným
požadavkem ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení.
-
Poskytovatel usnadňuje výkon práva Subjektů údajů vyplývajících z Nařízení.
Poskytovatel poskytuje informace o přijatých opatřeních k žádostem Subjektu údajů
bez zbytečného odkladu a v každém případě do jednoho měsíce od obdržení
žádost. Tuto lhůtu může Poskytovatel v případě potřeby a s ohledem na
složitost a počet žádostí prodloužit o další dva měsíce. Poskytovatel
informuje Subjekt údajů o jakémkoliv takovém prodloužení do jednoho měsíce
od obdržení žádosti spolu s důvody pro tento odklad. Jestliže Subjekt údajů
podává žádost v elektronické formě, poskytne informace Poskytovatel v elektronické
formě, je-li to možné, pokud Subjekt údajů nepožádá o jiný způsob.
-
Pokud Poskytovatel opatření k příslušné žádosti Subjektu údajů nepřijme,
pak o této skutečnosti informuje bezodkladně Subjekt údajů a nejpozději do jednoho
měsíce od přijetí příslušné žádosti, vyrozumí Subjekt údajů
o důvodech nepřijetí opatření. Subjekt údajů je v takovém případě
oprávněn podat stížnost k Úřadu na ochranu osobních údajů a podat návrh
k příslušnému soudu.
-
Veškeré informace a úkony poskytuje a činí Poskytovatel bezplatně, vyjma případů,
kdy jsou žádosti podané Subjektem údajů zjevně bezdůvodné nebo nepřiměřené,
zejména proto, že se opakují, pak je Poskytovatel oprávněn buď uložit k úhradě
Subjektu údajů administrativní poplatek, nebo odmítnou žádosti vyhovět. Poplatek
bude stanoven ve výši zohledňující administrativní náklady spojené s poskytnutím
požadovaných informací nebo sdělení nebo s učinění požadovaných
úkonů.
-
Pokud by měl Poskytovatel důvodné pochybnosti o totožnosti Subjektu údajů, je oprávněn
si od Subjektu údajů vyžádat doplnění dodatečných informací nezbytných
k potvrzení totožnosti Subjektu údajů.
-
Jakákoli fyzická osoba, včetně Subjektu údajů, má právo získat od Poskytovatele
potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány,
a pokud je tomu tak, má právo získat přistup k těmto osobním údajům a k následujícím
informacím:
-
účely zpracování,
-
kategorie dotčených osobních údajů,
-
příjemci nebo kategorie příjemců, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny,
-
plánovaná doba, po kterou budou osobní údaje uloženy, nebo není-li ji možné určit,
kritéria použitá ke stanovení této doby,
-
pokud Poskytovatel osobní údaje zpracovává, pak má fyzická osoba, včetně Subjektu
údajů práva jako Subjekt údajů odst. 6.9.4. a 6.9.5. OOP
Poskytovatel je povinen poskytnout kopii zpracovávaných osobních údajů. Za další kopie
je oprávněn účtovat přiměřený poplatek na základě administrativních
nákladů.
-
Subjekt údajů má právo žádat Poskytovatele, aby bez zbytečného odkladu opravil nepřesné
osobní údaje, které se ho týkají, stejně tak, aby údaje doplnil neúplné
údaje.
-
Subjekt údajů má právo žádat Poskytovatele, aby vymazal jeho osobní údaje. Poskytovatel
je povinen tak učinit, pokud jsou splněny podmínky dle čl. 17 odst. 1 Nařízení.
-
Subjekt údajů má právo žádat Poskytovatele, aby omezil zpracování jeho osobních
údajů. Poskytovatel je povinen tak učinit, pokud jsou splněny podmínky dle čl. 18 odst.
1 Nařízení.
-
Subjekt údajů na přenos osobních údajů k jinému správci, a to tak, že získá
údaje od Poskytovatele ve strukturovaném, běžně používaném a strojově
čitelném formátu nebo má právo, aby Poskytovatel předal osobní údaje jinému
správci osobních údajů.
-
V případě, že by došlo k porušení zabezpečení osobních údajů
a tento případ porušení bude mít za následek vysoké riziko pro práva a svobody
fyzických osob, oznámí Poskytovatel toto porušení bez zbytečného odkladu Subjektu
údajů.
-
Poskytovatel rovněž zpracovává lokační údaje (IP adresu) zařízení, které
se přihlásí do systémového prostředí Poskytovatele, prostřednictvím
kterého jsou poskytovány Služby, a to výhradně za účelem zabezpečení
a ochrany systémového prostředí Poskytovatele. Lokační údaj (IP adresa) je zpracováván
automaticky a není žádné třetí osobě předáván, vyjma případů,
kdy je povinen Poskytovatel povinen údaj předat z důvodu rozhodnutí soudu, orgánu veřejné
moci, nebo v případě, že mu tak ukládá donucující ustanovení právního
předpisu.
-
Odpovědnost za škodu
-
Tyto OOP stanoví obecné podmínky týkající se náhrady škody mezi stranami. V podrobnostech
mohou být otázky týkající se odpovědnosti za škodu upraveny ve ZP pro příslušnou
Službu.
-
Pokud není v konkrétním případě sjednáno mezi smluvními stranami jinak, je odpovědnost
Poskytovatele za škodu způsobenou porušením povinnosti při poskytování Služeb
dle Smlouvy omezena do výše 20.000,- Kč (slovy: dvacet tisíc korun českých). U Služeb
poskytovaných Poskytovatelem Zákazníkovi bezúplatně činí maximální výše
náhrady škody 100,- Kč (jedno sto korun českých). Výše uvedená omezení
neplatí u škody způsobené úmyslně.
-
V případě, kdy je Poskytovatel povinen k náhradě škody, nahradí Zákazníkovi
skutečnou a prokázanou škodu, ale nikoliv ušlý zisk. Rovněž Poskytovatel nenahradí
Zákazníkovi škodu, jež převyšuje škodu, kterou v době vzniku Smlouvy Poskytovatel
jako možný důsledek porušení své povinnosti předvídal, nebo kterou bylo možno
předvídat s přihlédnutím ke skutečnostem, jež v uvedené době Poskytovatel
znal nebo měl znát při obvyklé péči. Smluvní strany konstatují s ohledem
na všechny okolnosti související s uzavřením Smlouvy, že úhrnná předvídatelná
škoda, jež by mohla Zákazníkovi v důsledku vad Služeb vzniknout, může činit
maximálně 20.000,- Kč (slovy: dvacet tisíc korun českých).
-
Poskytovatel není odpovědný za přerušení poskytování Služeb v případě
zásahu třetích osob, či vyšší moci (zejména povodeň, požár,
vichřice, válka, zemětřesení, stávka, povstání apod.) nebo v případě
poruchy na zařízení třetích dodavatelů (zejména rozsáhlý a dlouhodobý
výpadek dodávky elektřiny, telekomunikačního spojení atd.), pokud těmto skutečnostem
prokazatelně nebylo možno zabránit. nebo nebyly způsobeny nedbalostí Poskytovatele, anebo
byly způsobeny neodvratitelnou událostí nemající původ v provozu Služby. Ustanovení
§ 2924 ani 2936 a násl. NOZ se vzhledem k povaze poskytovaných Služeb ve vztahu mezi Poskytovatelem
a Zákazníkem nepoužijí.
-
Poskytovatel není dále odpovědný za vznik škody na straně Zákazníka:
-
nesplnil-li Zákazník povinnosti stanovené OOP, ZP nebo jinými ustanoveními Smlouvy (např. škoda
vzniklá Zákazníkovi v důsledku pozastavení Služby postupem dle čl. 4.3. OOP);
-
při využití nebo zneužití Služeb třetími osobami nezákonným způsobem
např. v případě využití slabých míst či chyb (o kterých Poskytovatel
nemohl ani při vynaložení řádné péče vědět), které se mohou
vyskytovat ve Službách nebo zařízeních Poskytovatele dodaných třetími stranami,
na kterých jsou Služby provozovány;
-
v případě, že Zákazníkovi v souvislosti s čerpáním Služeb vznikne povinnost
hradit třetí osobě jakékoli přímé či nepřímé škody, odškodné,
smluvní pokutu, odbytné, platbu za ukončení smlouvy nebo jinou platbu mající obdobnou
povahu, a to i v případě, že byl Poskytovatel na tuto možnost upozorněn;
-
u závad a škod vzniklých v důsledku nesprávné obsluhy Služby ze strany Zákazníka
nebo v důsledku nedodržení bezpečnostních standardů obvyklých při provozu Internetu.
-
Zákazník dále bere na vědomí, že Poskytovatel nenese odpovědnost za funkčnost datové
sítě Zákazníka, funkčnost veřejné datové sítě, funkčnost hardwarového
vybavení Zákazníka, za stav programového vybavení Zákazníka a za případné
zásahy třetích osob do programového vybavení Zákazníka.
-
Poskytovatel rovněž neodpovídá za škody způsobené nesprávným nastavením
Služby nebo jakýchkoliv parametrů Služby, které byly provedeny Zákazníkem nebo
třetí osobou v rozhraní Uživatelského účtu Zákazníka.
-
Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel nenese v souladu s ustanovením § 5 zákona
č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně
některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, odpovědnost
za obsah informací ukládaných Zákazníkem.
-
Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel neodpovídá za protiprávní jednání
Zákazníka v souvislosti s porušením autorských práv, práv k ochranným známkám,
užitným a průmyslovým vzorům, patentům, know-how, obchodnímu tajemství, obchodní
firmě nebo jakémukoliv jinému právu duševního vlastnictví či právu na
ochranu osobnosti a dobré pověsti právnické osoby. Poskytovatel rovněž neodpovídá
za případné nekalosoutěžní jednání Zákazníka.
-
Služby jsou určeny výhradně pro jejich užití Zákazníkem. Zákazník není
oprávněn bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele umožnit jejich užití
třetím osobám. V případě, že Zákazník poruší tuto povinnost
a třetí osoba způsobí Poskytovateli škodu, zavazuje se Zákazník tuto škodu
Poskytovateli v plném rozsahu nahradit.
-
Reklamace
-
Zákazník je povinen oznámit Poskytovateli omezení nebo přerušení poskytování
Služeb nebo jiné závady na straně Poskytovatele neprodleně po jejich zjištění.
Zákazník může výpadek Služeb ohlásit telefonicky nebo e-mailem prostřednictvím
zákaznické podpory Poskytovatele dostupné nepřetržitě 24 hodin denně. Bližší
informace jsou dostupné na Webových stránkách poskytovatele.
-
Náklady na odstranění závad nese Poskytovatel, s výjimkou případů, kdy závada
nevznikla z důvodu na jeho straně. V takovém případě je Zákazník povinen
uhradit Poskytovateli náklady na odstranění závady dle aktuálního ceníku Poskytovatele.
-
Poskytovatel se zavazuje vyřídit reklamace (odstranit závady na své straně, pokud znemožňují
Zákazníkovi využívat objednané Služby) v přiměřené lhůtě
dle jejich složitosti a technické nebo administrativní náročnosti. Lhůta pro vyřízení
reklamace dle tohoto článku OOP se neuplatní u Služeb, které Poskytovatel poskytuje Zákazníkovi
bezúplatně.
-
V případě nesprávně vystaveného daňového dokladu je Zákazník oprávněn
tuto skutečnost reklamovat a daňový doklad vrátit do 7 dnů ode dne doručení příslušného
dokladu, jinak toto právo zaniká. Vrácení daňového dokladu však nemá odkladný
účinek a Zákazník je povinen zaplatit účtovanou cenu v plné výši do
termínu splatnosti. Na základě kladně vyřízené reklamace má Zákazník
právo na vrácení případného přeplatku nebo na snížení ceny.
-
Doručování
-
Není-li v konkrétním případě mezi stranami sjednáno jinak, veškerá korespondence
související se Smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně
ve smyslu čl. 1.12. OOP, a to e-mailem, do datové schránky, osobně nebo doporučeně
prostřednictvím provozovatele poštovních služeb. Zákazníkovi může být
doručováno také prostřednictvím Uživatelského účtu, pokud to povaha
Služby umožňuje. V případě doručování elektronickou poštou je Zákazníkovi
doručováno na e-mailovou adresu uvedenou v jeho Uživatelském účtu.
-
Smluvní strany se dohodly, že zpráva je mezi nimi doručena:
-
v případě doručování elektronickou poštou nebo do datové schránky okamžikem
přijetí zprávy na server příchozí pošty nebo do datové schránky;
-
v případě doručování prostřednictvím Uživatelského účtu Zákazníka
uplynutím lhůty 10 (deseti) dnů od vložení zprávy do Uživatelského účtu
Zákazníka;
-
v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb převzetím zásilky adresátem; odepřením převzetí zásilky, odepře-li
adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku
převzít; nebo uplynutím lhůty 10 (deseti) dnů od uložení zásilky a zanechání
výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky
u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení
nedozvěděl.
-
Ustanovení o ochraně spotřebitele
-
Ustanovení článku 10.2. – 10.5. OOP se uplatní pouze v tom případě, je-li Zákazník
Spotřebitelem.
-
Poskytovatel informuje Spotřebitele o tom, že:
-
Smlouva včetně OOP a ZP je archivována Poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná;
-
Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření Smlouvy jsou patrné
z těchto OOP, kde je proces srozumitelně popsán;
-
Smlouva může být uzavřena pouze v českém jazyce;
-
Zákazník nese samostatně své vlastní náklady na užití prostředků komunikace
na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy;
-
Poskytovatel není ve vztahu k Zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování
ve smyslu ustanovení § 1826 písm. e) NOZ.
-
Případné spory a stížnosti mezi Poskytovatelem a Zákazníkem vyplývající
z uzavřené Smlouvy je možnost řešit také mimosoudně, například za využití
systému ADR (alternative dispute resolution) dle „Pravidel řízení pro mimosoudní řešení
spotřebitelských sporů“. Se stížností se může kupující obrátit
na kompetentní orgán, zejména na Českou obchodní inspekci.
-
Zákazník prohlašuje, že mu bylo před uzavřením Smlouvy Poskytovatelem umožněno
zkontrolovat vstupní údaje a tyto měnit až do okamžiku zadání objednávky
ve smyslu § 1826 odst. 3 NOZ.
-
Zákazník má právo odstoupit od Smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle
předchozí věty běží ode dne uzavření Smlouvy. Odstoupení od Smlouvy
musí být učiněno písemně. Zákazník však není oprávněn
odstoupit od Smlouvy, pokud lze s ohledem na povahu Služby považovat Zákazníkovi poskytnutou
Službu za již splněnou ze strany Poskytovatele.
-
Odstoupí-li Zákazník od Smlouvy podle předchozího článku, přičemž Poskytovatel
již začal s poskytováním Služeb na výslovnou žádost Zákazníka,
je Zákazník povinen uhradit Poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za plnění
poskytnuté do okamžiku odstoupení od Smlouvy.
-
Závěrečná ustanovení
-
Práva a povinnosti ze smlouvy vyplývající přechází na právní nástupce Poskytovatele
a Zákazníka. Převod práv a povinností Zákazníka ze smlouvy na třetí
osoby je však možný pod sankcí neplatnosti Smlouvy pouze s předchozím písemným
souhlasem Poskytovatele.
-
Vztahy neupravené výslovně touto smlouvou se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským
zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů.
-
Zákazník souhlasí s tím, že Poskytovatel je oprávněn v průběhu poskytování
Služeb změnit své OOP, ZP, ceník služby nebo jiné podmínky poskytování
Služby. Změnu oznámí Poskytovatel Zákazníkovi písemně. Nesouhlasí-li
Zákazník s provedenou změnou, je oprávněn vypovědět Smlouvu do třiceti (30)
dnů od okamžiku oznámení předmětných změn Zákazníkovi. V případě,
že Zákazník nedoručí Poskytovateli do 30 dnů od oznámení změny výpověď
Smlouvy z důvodu neakceptace změn, považuje se toto za souhlas Zákazníka s novým zněním
OOP, ZP, ceníku služeb, nebo jiných podmínek poskytování Služeb. Změny a
doplňky Smlouvy mezi Zákazníkem a Poskytovatelem vyžadují písemnou formu.
-
Je-li některé ustanovení OOP, ZP nebo jiných smluvních podmínek neplatné nebo neúčinné,
nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož
smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností
jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
-
Pokud vztah související s užitím Služby Zákazníkem nebo právní vztah založený
Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že tento
vztah se bude řídit českým právem. Příslušný k projednání
případného sporu bude rozhodčí soud určený v čl. 11.6. OOP.
-
Poskytovatel a Zákazník prohlašují, že případné vzájemné spory budou přednostně
řešeny vzájemným jednáním za účelem dosažení smíru. Nebude-li
dohoda stran možná, smluvní strany se dohodly, že všechny spory vznikající z této
smlouvy a v souvislosti s ní budou řešeny před obecnými soudy České republiky.
Zvláštní podmínky
Poskytovatel prohlašuje, že veškeré pojmy uvedené v OPP velkým písmenem mají stejný
význam i v těchto ZP, pokud není výslovně stanoveno jinak.
-
Zvláštní podmínky pro webhosting
-
Poskytovatel se zavazuje poskytovat Zákazníkovi Službu webhostingu. Webhostingem se rozumí zejména
zřízení a provoz virtuálních webových serverů na počítačové
síti Internet. Provoz virtuálního serveru zahrnuje zejména zajištění uložení
dat, přenosu dat po síti Internet pod protokolem HTTP, resp. HTTPS, zřízení a provoz sjednaného
počtu e-mailových schránek, volitelný provoz služby DNS, FTP a vedení databází,
vše v rozsahu, kvalitě a za podmínek dle Zákazníkem zvoleného tarifu Poskytovatele
nabízeného na Webových stránkách Poskytovatele v den uzavření Smlouvy (dále
a souhrnně též jako poskytnutí „
Prostoru“).
-
Pro účely těchto ZP pro webhosting se webhostingem resp. webhostingovými službami rozumí i
tzv. sdílený webhosting s přidělenou velikostí datového prostoru na sdíleném
webovém serveru a s jednou registrovanou nebo nasměrovanou doménou druhého řádu. Zákazník
bere na vědomí, že výkon, funkcionalita a možnosti uživatelského nastavení
sdíleného webhostingu jsou ve srovnání s webhostingem ve smyslu čl. 1.1. ZP omezené.
Konkrétní rozsah, parametry a podmínky sdíleného webhostingu vychází ze Zákazníkem
zvoleného tarifu sdíleného webhostingu nabízeného na Webových stránkách Poskytovatele
v den uzavření Smlouvy. Sdílený webhosting může být dle konkrétního
tarifu poskytován Poskytovatelem Zákazníkovi i bezúplatně.
-
Tyto zvláštní podmínky pro webhosting se uplatní bez rozdílu pro webhosting podle čl.
1.1. i čl. 1.2. ZP, pokud není u konkrétního ustanovení těchto ZP uvedeno jinak nebo
z jeho povahy nevyplývá, že se má uplatnit pouze pro webhosting podle čl. 1.1. ZP, nebo
pouze pro webhosting podle čl. 1.2. ZP.
-
Poskytovatel je oprávněn krátkodobě přerušit poskytování služeb webhostingu,
zejména z důvodu nutných úprav a údržby těch částí systému,
které přímo ovlivňují poskytování Služeb. Je-li to možné, informuje
Poskytovatel Zákazníka o provádění uvedených činností či jiných
činností vedoucích k přerušení poskytování Služeb s dostatečným
předstihem zpravidla na Webových stránkách Poskytovatele.
-
Poskytovatel garantuje kontinuální provoz webhostingových služeb s dostupností dle konkrétního
tarifu sjednaného ve Smlouvě na základě nabídky na Webových stránkách Poskytovatele
účinné v den uzavření Smlouvy. Ustanovení o garanci dostupnosti Služeb se neuplatní
u tarifů sdíleného webhostingu ve smyslu čl. 1.2. ZP poskytovaných Poskytovatelem bezúplatně.
-
Poskytovatel zajišťuje Zákazníkovi v rámci Služby webhostingu podle čl. 1.1. ZP zálohy
dat Zákazníka uložených v prostoru pro uložení dat Zákazníka, databází
Zákazníka a e-mailů v e-mailové schránce, to vše za podmínek specifikovaných
v podrobnostech na Webových stránkách Poskytovatele. Zákazníkovi je zpětně dostupný
určitý počet záloh dle aktuálních informací uvedených na Webových stránkách
Poskytovatele. Počet zpětně dostupných záloh nemusí v konkrétním případě
vždy dosahovat počtu uvedeného na Webových stránkách Poskytovatele, a to s ohledem
na faktické okolnosti, např. krátký čas poskytování Služeb webhostingu Zákazníkovi.
Zákazník bere dále na vědomí, že Poskytovatel nezaručuje pravidelnost záloh
a aktuálnost zálohovaných dat Zákazníka. U tarifů sdíleného webhostingu ve
smyslu čl. 1.2. ZP (úplatných i bezúplatných) Poskytovatel zálohy dat uložených
v prostoru pro uložení dat Zákazníka, databáze ani e-mailů Zákazníka nezajišťuje.
-
Garance dostupnosti dle čl. 1.5. ZP se vztahuje výhradně na výpadky či poruchy, které prokazatelně
vznikly na straně Poskytovatele. Garance dostupnosti se nevztahuje na případy, kdy je poskytování
Služeb Zákazníkovi pozastaveno postupem podle čl. 4.3. OOP, čl. 1.4. nebo 1.17. těchto
zvláštních podmínek pro webhosting. Rovněž ustanovení čl. 7.1 – 7.7.
OOP tímto není dotčeno.
-
Pokud Poskytovatel nedodrží sjednanou úroveň dostupnosti Služby webhostingu, může Zákazník
nejpozději do konce měsíce následujícího po měsíci, v němž nebyla
dodržena garantovaná dostupnost služby webhostingu uplatnit nárok na poskytnutí Služby
webhostingu po dobu jednoho kalendářního měsíce zdarma (o tuto dobu se prodlužuje příslušné
fakturační období předplacené Zákazníkem). Žádost Zákazníka
dle tohoto bodu musí být písemná, přičemž Zákazník je povinen uvést
všechny skutečnosti nezbytné pro posouzení tvrzené nedostupnosti Služby webhostingu,
zejména uvést data a časové intervaly, v nichž byla Služba webhostingu Zákazníkovi
nedostupná. Ustanovení tohoto článku se neuplatní u webhostingových služeb poskytovaných
Poskytovatelem bezúplatně.
-
Poskytovatel se zavazuje zajistit provoz e-mailových schránek v režimu tzv. "Best effort delivery" (s nejlepší
snahou o doručování). Zákazník bere na vědomí, že dostupnost a spolehlivost
e-mailové služby nelze s ohledem na její povahu garantovat. Poskytovatel rovněž neodpovídá
za případnou škodu, která Zákazníkovi vznikne v souvislosti s provozem e-mailových
služeb Poskytovatele.
-
Poskytovatel neodpovídá za obsah zasílaných SMS prostřednictvím systému Poskytovatele.
Zodpovědnost za obsah zasílaných SMS nese v plném rozsahu Zákazník. Zákazník
se také zavazuje, že nebude SMS bránu využívat za účelem zasílání
SMS s nelegálním obsahem, obsahem, který bude uvádět adresáty v omyl, reklamním
obsahem a nebude zasílat nevyžádané hromadné SMS (spam sms). Provoz SMS brány je poskytován
v režimu "Best effort delivery" (s nejlepší snahou o doručování). Ustanovení čl.
1.9. ZP o vyloučení odpovědnosti Poskytovatele za škodu se zde užije obdobně.
-
Poskytovatel standardně nabízí neomezený přenos dat (traffic). Poskytovatel je však oprávněn
monitorovat datový tok Zákazníka a v případě, že Poskytovatel nabude dojmu, že
Zákazník neomezeného datového toku zneužívá k újmě Poskytovatele nebo
jiných Zákazníků. nebo v případě, že datový tok Zákazníka
výrazně překračuje datový tok obvyklý ve srovnatelných podmínkách u
jiných Zákazníků, je Poskytovatel oprávněn využít postupu podle čl.
4.3. OOP a poskytování Služeb Zákazníkovi pozastavit. V takovém případě
se strany Smlouvy pokusí v dobré víře dohodnout na přiměřené výši
kompenzace Poskytovateli za nadstandardní datový tok Zákazníka. Pokud se smluvní strany
nedohodnou, je Poskytovatel oprávněn od Smlouvy odstoupit. U tarifů sdíleného webhostingu
poskytovaných bezúplatně se nad rámec ustanovení tohoto odstavce uplatní pravidla FUP
(Fair User Policy) s možností omezení rychlosti datového přenosu nebo aplikace postupu podle
čl. 4.3. OOP v případě nadměrného datového toku Zákazníka.
-
Poskytovatel nabízí prostor pro uložení dat Zákazníka v závislosti na Zákazníkem
zvoleném tarifu nabízeném na Webových stránkách Poskytovatele v den uzavření
Smlouvy, na jejímž základě je poskytován webhosting.
-
V případě Služby webhostingu poskytovaných formou sdíleného webhostingu za úplatu
může být omezení velikosti prostoru pro uložení dat Zákazníka vycházející
z konkrétního tarifu zvoleného Zákazníkem odstraněno na základě písemné
žádosti Zákazníka zaslané Poskytovateli. Žádost Zákazníka podle předchozí
věty musí být odůvodněna, zejména z ní musí vyplývat, proč Zákazník
v daném případě požaduje odstranění omezení velikosti datového prostoru.
Případné schválení žádosti o odstranění omezení velikosti datového
prostoru podléhá volnému uvážení ze strany Poskytovatele, přičemž Zákazník
bere na vědomí, že na odstranění omezení velikosti datového prostoru neexistuje
nárok. Případné odmítnutí žádosti Zákazníka nemusí Poskytovatel
odůvodňovat. Možnost Zákazníka žádat odstranění omezení velikosti
pro uložení dat Zákazníka není dána u sdíleného webhostingu poskytovaného
bezúplatně a webhostingu ve smyslu čl. 1.1. ZP.
-
V případě Služby webhostingu poskytované formou sdíleného webhostingu se Zákazník
zavazuje, že do prostoru pro uložení dat Zákazníka bude ukládat pouze taková data,
která jsou nezbytná pro zajištění funkčnosti webové prezentace, data tvořící
obsah webové prezentace a data, která s webovou prezentací bezprostředně souvisí a
jsou z webové prezentace dostupná pro zobrazení či stažení. Poskytovatel je oprávněn
odmítnout či bez předchozího upozornění smazat taková data Zákazníka,
která nevyhovují podmínkám stanoveným v tomto článku. Nad rámec výše
uvedených omezení je Poskytovatel oprávněn v odůvodněných případech
odmítnout taková data Zákazníka, jejichž uložení v prostoru pro uložení
dat Zákazníka v rámci sdíleného webhostingu by pro Poskytovatele představovalo nadměrnou
zátěž pro hardware, bezpečnostní riziko, nutnost omezení poskytování Služeb
jinému Zákazníkovi či jiné ohrožení nebo omezení ve vztahu ke Službám
poskytovaným Poskytovatelem.
-
Poskytovatel není oprávněn zasahovat do dat vytvořených a uchovávaných Zákazníkem
v rámci Prostoru a nahlížet do elektronické pošty Zákazníka. Tím není
dotčeno oprávnění Poskytovatele podle čl. 1.17., 1.18., 1.22. a 1.26 ZP.
-
Ustanovení předchozího článku se rovněž nevztahuje na případy, kdy má Poskytovatel
opačnou povinnost stanovenou zákonem nebo v případech, kdy je zásah či nahlížení
do dat nebo elektronické pošty Zákazníka nařízeno soudem nebo orgánem veřejné
moci. V případech nutných zásahů do dat Zákazníka podle tohoto článku
je Poskytovatel povinen Zákazníka o provedení zásahu bez zbytečného odkladu informovat.
Poskytovatel má také právo monitorovat obsah informací ukládaných Zákazníkem
v souvislosti se Službou (včetně obsahu jednotlivých databází) a dále právo
monitorovat počet a datový objem zpráv elektronické pošty zasílaných v souvislosti
se Službami.
-
V případě, že aplikace Zákazníka, kterou provozuje v rámci Služby, vykazuje technickou
vadu (např. chybu v kódu) a Zákazník je na tuto vadu Poskytovatelem upozorněn, je Zákazník
povinen tuto vadu neprodleně odstranit, a to nejdéle do 24 hodin od doručení oznámení.
Není-li Zákazník schopen v této lhůtě odstranit vadu, je povinen odstranit celou aplikaci
obsahující vadu. Nedojde-li ze strany Zákazníka k nápravě, je Poskytovatel oprávněn
pozastavit poskytování Služby Zákazníkovi, a to až do doby odstranění vady.
V případě, že aplikace Zákazníka, kterou provozuje v rámci Služby, vykazuje
technickou vadu (např. chybu v kódu), která způsobuje přetížení serveru Poskytovatele
nebo jinou abnormalitu v chodu serveru poskytovatele, je Poskytovatel oprávněn ihned pozastavit poskytování
Služby Zákazníkovi, a to až do doby odstranění vady.
-
Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že data uložená v datovém prostoru
Zákazníka budou Poskytovatelem vymazána po uplynutí tří (3) měsíců ode
dne ukončení poskytování Služby webhostingu v předplaceném období, za předpokladu,
že do té doby nenabude ve smyslu čl. 3.6. OOP účinnosti nová Smlouva, na jejímž
základě bude Zákazníkovi poskytnuta Služba webhostingu. U Služby webhostingu poskytované
Poskytovatelem bezplatně budou data uložená v datovém prostoru Zákazníka Poskytovatelem
vymazána, pokud se Zákazník po dobu více než dvanácti (12) po sobě jdoucích
měsíců nepřihlásí do administračního rozhraní svého Uživatelského
účtu.
-
Zákazník se zavazuje, že při využívání Služby webhostingu nebude:
-
využívat služby nebo používat mechanismy, nástroje, programové vybavení nebo postupy,
které mají nebo by mohly mít negativní vliv na provoz zařízení Poskytovatele, bezpečnost
internetu či uživatelů internetu;
-
na svém Prostoru používat nefunkční skripty či jinak bránit funkcím serveru nebo
je omezovat, zejména použitím skriptů nebo SQL dotazů, které nadměrně zatěžují
server, nebo které by mohly jakkoli poškodit Poskytovatele či třetí osobu;
-
svůj Prostor využívat k účelovému sdílení dat ve formě distribuce nelegálního
obsahu jiným subjektům, a to i jen formou linkování na data umístěná na jiných
serverech (SW, fotografie, filmy, torrent, mp3, warez atd.);
-
svůj Prostor využívat pro takové aplikace, které jsou svým určením zaměřeny
na účelové linkování nebo sdílení svého vlastního obsahu na jiných
serverech nebo opačně, jako i například reklamní systémy, anonymizéry, proxy servery,
torrent servery atd.;
-
Prostor využívat pro provozování podvodných technik využívaných na síti Internet
k získání citlivých údajů osob (např. phishing) ani jiných obdobných aktivit,
které mají za cíl uvést třetí osobu v omyl nebo na ní získat neoprávněnou
výhodu;
-
šířit počítačové viry a jiný škodlivý kód a za tímto účelem
Zákazník podnikne veškerá opatření, která lze po něm spravedlivě požadovat;
-
žádným způsobem manipulovat s daty uloženými v jiné datové části systému
Poskytovatele než Zákazníkovi vymezeném Prostoru, ani vykonávat činnosti, které
by měnily nastavení nebo funkci systému Poskytovatele bez předchozího písemného
souhlasu Poskytovatele;
-
vytvářet jakékoliv falešné zprávy, falešné identity, nebo vytvářet snahu
o proniknutí do účtu jiného Zákazníka;
-
nebude vyvíjet činnost, která by jakýmkoli způsobem poškozovala práva, oprávněné
zájmy a dobré jméno třetích osob nebo Poskytovatele.
-
Zákazník je odpovědný za informace, materiály a jiný obsah, které uchovává,
prezentuje nebo přenáší prostřednictvím Prostoru. Zákazník se zavazuje, že
nezneužije Služby Poskytovatele k uchovávání, prezentaci, přenosům či jinému
nakládání s materiály, informacemi a jiným obsahem, které by:
-
ohrožovaly bezpečnost státu, jiný veřejný zájem nebo by byly jinak v rozporu s obecně
závaznými právními předpisy nebo dobrými mravy;
-
porušovaly právní normy směřující k ochraně proti nenávisti k některému
národu, etnické skupině, rase, náboženství, třídě nebo jiné skupině
osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků;
-
obsahovaly pornografické materiály, násilí v jakékoli podobě či jakékoliv jiné
informace, materiály či obsah, které jsou v rozporu s dobrými mravy, se zákonem, právem
EU či platnými mezinárodními smlouvami;
-
porušovaly práva duševního vlastnictví třetích osob, zejména práva k ochranným
známkám, obchodní firmě, patentům, užitným vzorům, práva k autorským
dílům včetně práv souvisejících s autorským právem, práva k obchodnímu
tajemství, know-how aj.;
-
zasahovaly do práv na ochranu osobnosti fyzické osoby nebo dobré pověsti právnické osoby;
-
zakládaly nekalosoutěžní jednání Zákazníka ve smyslu § 2976 a následující
NOZ.
-
Zákazník bere na vědomí, že rovněž odkazování (linking) na obsah uvedený
v čl. 1.20. ZP je zakázáno.
-
Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel je oprávněn (a v případě závazného
rozhodnutí soudu, rozhodčího soudu či jiného orgánu povinen) odstranit informace, materiály
či jiný obsah Zákazníka dle čl. 1.20. ZP, dozví-li se o jejich protiprávnosti
(např. postupem dle čl. 1.15 ZP). Protiprávnost obsahu ve smyslu čl. 1.20. ZP je Poskytovatel
oprávněn učinit na základě vlastního úsudku.
-
Zákazník není oprávněn prostřednictvím svého SMTP účtu provozovaného
v rámci Služby webhostingu rozesílat třetím stranám nevyžádané informace,
nevyžádanou hromadnou poštu ("spam"), provádět jinou činnost, která by třetí
strany jinak obtěžovala a narušovala jejich práva, nebo nabízet poštovní schránky
formou tzv. free-mailu.
-
Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel nenese odpovědnost za nastavení technických
podmínek Služby ze strany Zákazníka v Uživatelském účtu.
-
Není-li v konkrétním případě sjednáno mezi stranami jinak, nenese Poskytovatel odpovědnost
za zálohování dat Zákazníkem.
-
V případě porušení povinností Zákazníka dle čl. 1.10., 1.19., 1.20. nebo 1.23.
ZP je Poskytovatel oprávněn využít postup v souladu s čl. 4.3. OOP a poskytování
Služby Zákazníkovi pozastavit a v případě nezjednání nápravy postupem
podle čl. 4.3. OOP je Poskytovatel oprávněn od Smlouvy odstoupit.
-
V případě porušení povinností Zákazníka dle čl. 1.10., 1.19., 1.20. nebo 1.23.
ZP je Poskytovatel oprávněn požadovat po Zákazníkovi zaplacení smluvní pokuty
ve výši 5.000,- Kč za každý jednotlivý případ porušení. Ujednáním
o smluvní pokutě není dotčeno právo Poskytovatele požadovat rovněž náhradu
škody, která Poskytovateli porušením povinností Zákazníka vznikla, a to vedle
smluvní pokuty. Škodou se zde rozumí jak přímá škoda, tak jakékoli nezbytně
vynaložené náklady a výlohy spojené s uplatnění práva na náhradu škody
a odstranění závadného stavu, který zneužitím služby vznikl. Za škodu
je považována také peněžitá pokuta, kterou příslušný správní
orgán udělil Poskytovateli za porušení právních předpisů jako důsledek
zneužití služby Zákazníkem.
-
Registrace doménových jmen
-
Poskytovatel zajistí pro Zákazníka na základě jeho Objednávky registraci doménového
jména u příslušného subjektu oprávněného doménové jméno poskytnout.
Veškeré náklady spojené s registrací doménového jména, včetně registračních
poplatků hradí Zákazník dle účinného Ceníku služeb dostupného na
Webových stránkách Poskytovatele.
-
Pro účely registrace doménového jména je Zákazník povinen předložit Poskytovateli
úplné a pravdivé informace. Za správnost, úplnost a aktuálnost těchto informací
uvedených v žádosti o registraci domény Zákazník plně odpovídá. Zákazník
rovněž prohlašuje, že byl seznámen se skutečností, že v případě
uvedení nesprávných, klamavých nebo neaktuálních údajů se vystavuje riziku
zrušení domény, a to bez jakékoliv kompenzace či náhrady škody.
-
Poskytovatel neodpovídá ani žádným způsobem negarantuje, že doménové jméno,
které si Zákazník zvolil pro registraci je způsobilé k registraci a dostupné. Poskytovatel
nekontroluje ani neprověřuje oprávněnost žádosti Zákazníka o registraci daného
doménového jména ani za něj nenese právní odpovědnost.
-
Objednaná doména bude předána k registraci až po zaplacení příslušných
poplatků dle účinného Ceníku služeb Poskytovatele a splnění případných
dalších podmínek vyžadovaných Poskytovatelem či příslušným registrem
pro danou TLD. Zákazník bere na vědomí, že požadované doménové jméno
nelze žádným způsobem zarezervovat či zablokovat odesláním Objednávky. Jestliže
jiný zájemce o registraci stejného doménového názvu splní dříve všechny
náležitosti pro provedení registrace, nelze již doménu pro Zákazníka zaregistrovat.
-
Registrace domény bude provedena pro Zákazníka pouze v případě, že doménové
jméno je v okamžiku registrace domény volně dostupné k registraci, není žádným
způsobem blokováno, rezervováno či zakázáno a příslušný registr
povolí provedení registrace daného doménového jména a registraci domény potvrdí.
-
Poskytovatel neodpovídá za případné škody způsobené nemožností registrace
doménového jména. V případě nesplnění podmínek pro provedení registrace
domény je objednávka Zákazníka v části týkající se registrace doménového
jména zrušena a Zákazníkovi jsou navráceny případné již uhrazené
poplatky za registraci doménového jména, pokud to stav Objednávky umožňuje.
-
Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že v případě registrace doménových
jmen je obsah Smlouvy určen rovněž zvláštními pravidly určenými příslušným
registrem (např. v ccTLD.cz je obsah Smlouvy určen také Pravidly registrace doménových jmen
v ccTLD.cz a Pravidly alternativního řešení sporů vydanými zájmovým sdružením
CZ.NIC, IČO: 67985726). Zákazník prohlašuje, že se zněním těchto pravidel
seznámil a souhlasí s ním. Zákazník rovněž tímto zmocňuje Poskytovatele,
aby jménem Zákazníka vyslovil souhlas s těmito pravidly.
-
Majitelem doménového jména resp. práv k němu se okamžikem registrace stává Zákazník.
-
Jestliže Zákazník provádí registraci a správu domén na jméno třetí osoby
(držitele domény), je povinen zajistit získání souhlasu s OOP, těmito ZP a případnými
dalšími podmínkami od této třetí osoby. Na vyžádání Poskytovatele
je Zákazník povinen tento souhlas doložit, jinak může být doménové jméno
bez náhrady zrušeno.
-
Zákazník (držitel domény) souhlasí s tím, že mohou být jeho osobní data předávána
dalším osobám, pokud je to vyžadováno pro vedení příslušné domény,
a že jeho osobní údaje mohou být zveřejněny v informačních systémech
registrů (ve WHOIS systémech).
-
Poskytovatel neodpovídá za porušení práv k ochranným známkám, práv k obchodní
firmě, práv na ochranu proti nekalé soutěži, práva na ochranu osobnosti či dobré
pověsti právnické osoby, autorských práv a jiných práv a právem chráněných
zájmů třetích osob, kterého se Zákazník (držitel domény) dopustí
registrací či užíváním doménového jména. Zákazník podáním
žádosti o registraci potvrzuje, že vyvinul veškeré úsilí, které po něm
lze spravedlivě požadovat, aby zajistil, že registrované doménové jméno nebude
tato práva a obecně závazné právní předpisy porušovat. V případě,
že Poskytovatel vlastní činností zjistí, že registrací domény došlo
nebo může dojít k porušení některého z uvedených práv nebo je na takové
porušení upozorněn třetí osobou a je současně vyzván k odstranění
protiprávního stavu, je Poskytovatel oprávněn registraci předmětného doménového
jména okamžitě zrušit nebo okamžitě učinit podle vlastního uvážení
jiné vhodné opatření, aniž by tím vznikl Zákazníkovi jakýkoli finanční
nebo jiný nárok vůči Poskytovateli. Poskytovatel je v tomto případě oprávněn
nakládat s doménovým jménem bez pokynu Zákazníka.
-
V případě soudního (či jiného obdobného) sporu u domény může Poskytovatel
na základě soudního rozhodnutí či rozhodnutí obdobné povahy znemožnit Zákazníkovi
užívání domény či provést nařízené změny. V případě
nařízené změny držitele na někoho jiného nemá Zákazník nárok
na vrácení jakýchkoliv poplatků za nevyužití období platnosti domény. Stejně
tak nemá Zákazník nárok na náhradu jakýchkoliv případných škod
způsobených omezením užívání domény či realizací nařízených
změn u domény.
-
Poskytovatel, zpravidla, pokud mu to provozní podmínky dovolí, upozorní Zákazníka na skutečnost,
že se blíží konec doby, na kterou má Zákazník registrováno doménové
jméno. Poskytovatel však neodpovídá Zákazníkovi za vznik případné škody
v důsledku propadnutí doménového jména Zákazníka, a to ani v případě,
že Zákazníka na blížící se expirací doménového jména neupozornil.
-
Pokud s registrací doménového jména neposkytuje Poskytovatel pro Zákazníka zároveň
Službu webhostingu, není Poskytovatel odpovědný za správné nastavení DNS záznamů.
-
V případě porušení povinnosti Zákazníka dle čl. 2.2. nebo 2.11. ZP je Poskytovatel
oprávněn využít postup v souladu s čl. 4.3. OOP a poskytování Služby Zákazníkovi
pozastavit a v případě nezjednání nápravy postupem podle čl. 4.3. OOP je Poskytovatel
oprávněn od Smlouvy odstoupit. Poskytovatel je za porušení povinnosti Zákazníka dle
čl. 2.2. nebo čl. 2.11. ZP rovněž oprávněn požadovat po Zákazníkovi
zaplacení smluvní pokuty ve výši 5.000,- Kč. Ujednáním o smluvní pokutě
není dotčeno právo Poskytovatele požadovat rovněž náhradu škody v plném
rozsahu, která Poskytovateli porušením povinností Zákazníka vznikla, a to vedle smluvní
pokuty. Škodou se zde rozumí jak přímá škoda, tak jakékoli nezbytně vynaložené
náklady a výlohy spojené s uplatnění práva na náhradu škody a odstranění
závadného stavu, který zneužitím Služby vznikl. Za škodu je považována
také peněžitá pokuta, kterou příslušný správní orgán udělil
Poskytovateli za porušení právních předpisů jako důsledek zneužití Služby
Zákazníkem.
-
Zvláštní podmínky pro služby HostShop, HostEdit, HostForum a HostFoto
-
Službou
HostShop se rozumí zpřístupnění on-line nástroje pro vytvoření internetového
obchodu Zákazníka.
-
Službou
HostEdit se rozumí zpřístupnění on-line nástroje pro tvorbu a administraci
internetových stránek Zákazníka bez nutnosti znalosti HTML.
-
Službou
HostForum se rozumí zpřístupnění on-line nástroje pro vytvoření
a administraci diskusního fóra Zákazníka.
-
Službou
HostFoto se rozumí zpřístupnění on-line nástroje pro vytvoření a
administraci fotogalerie Zákazníka.
-
Služby HostShop, HostEdit, HostForum a HostFoto (dále společně též jen „
doplňkové služby“) jsou produkty Poskytovatele. Poskytovatel je výhradním
držitelem všech práv duševního vlastnictví souvisejících s doplňkovými
službami a jejich poskytováním Zákazníkovi. Poskytovatel prohlašuje, že je výlučným
vykonavatelem majetkových práv k autorským dílům ve smyslu § 2 zákona č.
121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a
o změně některých zákonů (
autorský zákon ), ve znění pozdějších předpisů (dále jen
„
AZ“), které služby HostShop, HostEdit, HostForum a HostFoto zahrnují, tj. zejména
k šablonám, počítačovým programům, obrázkům, audiovizuálním
dílům a dalším materiálům, které jsou zahrnuty v konkrétní doplňkové
službě a poskytovány Zákazníkovi (dále souhrnně též jen „
chráněné předměty duševního vlastnictví Poskytovatele
“). Tím není dotčena ochrana těchto předmětů duševního vlastnictví
též podle předpisů na ochranu ochranných známek, ochranu proti nekalé soutěži,
know-how, obchodního tajemství aj.
-
Poskytovatel poskytne Zákazníkovi službu HostShop, HostEdit, HostForum nebo HostFoto bezplatně s tím,
že úplata za poskytnutí těchto doplňkových služeb je již zahrnuta v ceně
příslušného tarifu Služby webhostingu. Ustanovení předchozí věty neplatí
u tarifů sdíleného webhostingu ve smyslu čl. 1.2. ZP. Zákazník bere na vědomí,
že Služba HostShop je omezena na maximální počet položek internetové obchodu podle
účinného tarifu Služby webhosting Poskytovatele nabízeného na Webových stránkách
Poskytovatele.
-
V rámci doplňkových služeb může Poskytovatel poskytovat také placené (příplatkové)
balíčky k příslušné doplňkové službě dle aktuální nabídky
dostupné na Webových stránkách Poskytovatele. Tyto placené varianty doplňkové
služby toliko rozšiřují funkcionalitu standardní bezplatné verze doplňkové
služby, přičemž nemění charakter příslušné doplňkové
služby a nemají vliv na aplikaci všech ustanovení těchto zvláštních podmínek
pro služby HostShop, HostEdit, HostForum a HostFoto.
-
Poskytovatel poskytuje Zákazníkovi Smlouvou oprávnění (licenci) užít chráněné
předměty duševního vlastnictví Poskytovatele zajišťující doplňkové
služby, a to výhradně pro užití na serveru Poskytovatele, výhradně v přímé
v souvislosti s využíváním Služeb webhostingu a za níže uvedených podmínek
(a rovněž za podmínek stanovených Smlouvou včetně OOP a ZP):
-
Licence k chráněným předmětům duševního vlastnictví Poskytovatele je poskytnuta
jako nevýhradní, bezplatná a bez územního omezení. Rozsah licence je omezen jen na takové
formy užití chráněných předmětů duševního vlastnictví Poskytovatele
ze strany Zákazníka, které jsou nezbytně nutné pro užití doplňkové služby
Zákazníkem.
-
Zákazník je oprávněn chráněné předměty duševního vlastnictví
Poskytovatele užít výhradně pro svou vlastní potřebu.
-
Zákazník nabývá licenci aktivací příslušné doplňkové služby Poskytovatele.
Licence je poskytnuta nejdéle na dobu účinnosti Smlouvy, přičemž licence bez dalšího
zaniká ukončením účinnosti Smlouvy. Tím není dotčeno ustanovení čl.
3.11. – 3.13. ZP ani oprávnění Poskytovatele pozastavit poskytování Služby podle
čl. 4.3. OOP Zákazníkovi, kdykoliv to Smlouva (včetně OOP a ZP) dovoluje.
-
Zákazník nemůže oprávnění tvořící součást licence k chráněným
předmětům duševního vlastnictví Poskytovatele, ať zcela nebo zčásti, poskytnout
třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele (poskytovat podlicence).
Zákazník nemůže práva a povinnosti z této licence postoupit třetí osobě
bez předchozího písemného souhlasu Poskytovatele.
-
Zákazník není oprávněn, jakkoliv zasahovat do chráněných předmětů
duševního vlastnictví Poskytovatele, zejména není Zákazník oprávněn provádět
jakékoliv změny či zásahy do počítačových programů Poskytovatele zajišťujícího
chod doplňkových služeb nebo provádět jejich dekompilaci. Zákazník není dále
oprávněn obcházet, odstraňovat či omezovat mechanismy, jež slouží k ochraně
chráněných předmětů duševního vlastnictví Poskytovatele.
-
Zákazník se zavazuje, že nebude jakkoli neoprávněně užívat obsah chráněný
autorským právem jiných Zákazníků využívajících doplňkových
služeb Poskytovatele bez jejich předchozího prokazatelně uděleného souhlasu.
-
Aktivací příslušné doplňkové služby v administračním rozhraní Uživatelského
účtu Zákazníka vyslovuje Zákazník souhlas s těmito zvláštními podmínkami
pro služby HostShop, HostEdit, HostForum a HostFoto.
-
Poskytovatel je oprávněn dle své vlastní úvahy poskytování doplňkových služeb
ukončit, a to i bez uvedení důvodů. Pokud to poměry Poskytovatele umožní, zavazuje
se Poskytovatel o plánovaném ukončení poskytování služeb informovat Zákazníka
na webových stránkách Poskytovatele nejméně 14 dní před plánovaným dnem
ukončení poskytování doplňkových služeb.
-
Poskytovatel si vyhrazuje právo neposkytnout doplňkové služby dle svého uvážení,
obzvláště v případech, kdy by provoz doplňkových služeb poškozoval zájmy
Poskytovatele, nebo třetí strany.
-
Zákazník bere na vědomí, že Poskytovatel nezaručuje dostupnost doplňkových služeb.
Poskytovatel zároveň neodpovídá za ztrátu či poškození obsahu Zákazníka
zveřejněného prostřednictvím doplňkových služeb poskytovaných Poskytovatelem.
-
Poskytovatel není odpovědný za obsah vložený Zákazníkem prostřednictvím doplňkových
služeb.
-
Zákazník bere na vědomí, že jsou mu doplňkové služby k dispozici zdarma jako součást
Služby webhostingu, a proto nejsou určeny pro provoz systémově a datově náročných
prezentací.
-
Poskytovatel neodpovídá za jakékoliv ujednání mezi Zákazníkem a jakoukoliv třetí
osobou v souvislosti s doplňkovou službou. Stejně tak Poskytovatel neodpovídá za porušení
práv třetích osob Zákazníkem či osobou, které Zákazník umožnil
užít doplňkovou službu, v souvislosti s doplňkovou službou. Zejména Poskytovatel
neodpovídá za dodání, uhrazení, ztrátu či poškození výrobků,
za poskytnutí služeb a záruk Zákazníkem, za úhradu ceny za poskytnuté zboží
či služby ani za jiné podobné ujednání mezi Zákazníkem a třetí
osobou.
-
Ustanovení o právech a povinnostech Zákazníka a Poskytovatele při poskytování Služby
webhostingu uvedená v čl. 1.15. - 1.22. ZP a 1.24. - 1.27. ZP se uplatní v plném rozsahu i na
práva a povinnosti Zákazníka a Poskytovatele při poskytnutí doplňkových služeb
Zákazníkovi. Ostatní ustanovení ZP se použijí přiměřeně.
-
Zvláštní podmínky pro účast Zákazníka v Provizním systému společnosti
savana
-
Definice pojmů a úvodní ustanovení
-
Pro účely těchto zvláštní podmínek pro účast Zákazníka v Provizním
systému společnosti savana definují smluvní strany pojmy užívané dále v
této části ZP následovně:
-
Partnerem
se rozumí Zákazník Poskytovatele, který projeví vůli zúčastnit se Provizního
systému společnosti savana a splňuje podmínky účasti definované níže v
těchto ZP;
-
Novým zákazníkem
se rozumí osoba, která na základě činnosti (jak je specifikována níže) Partnera uzavře
s Poskytovatelem Smlouvu o poskytování některé ze Služeb;
-
Webovými stránkami partnera
se rozumí jakékoliv webové stránky provozované Partnerem splňující požadavky
pro umístění Banneru nebo Odkazu (jak jsou definovány níže);
-
Bannerem
rozumí reklama na Služby Poskytovatele ve formátu obdélníkového animovaného obrázku
umístěného na Webových stránkách partnera ve formátu definovaném Poskytovatelem.
Banner obsahuje odkaz na Webové stránky Poskytovatele, na něž je potencionální Nový
zákazník přesměrován po kliknutí na Banner. Zdrojový kód Banneru zároveň
obsahuje jednoznačný identifikátor, který umožňuje Poskytovateli ověřit zdroj
přístupu potencionálního Nového zákazníka na Webové stránky Poskytovatele;
-
Odkazem
se rozumí prostý hypertextový odkaz umístěný na Webových stránkách partnera
ve formátu definovaném Poskytovatelem. Po kliknutí na odkaz je potencionální Nový zákazník
přesměrován na Webové stránky Poskytovatele. Zdrojový kód Odkazu zároveň
obsahuje jednoznačný identifikátor, který umožňuje Poskytovateli zjistit, zdroj přístupu
potencionálního Nového zákazníka na Webové stránky Poskytovatele;
-
Provizí
se má na mysli odměna Partnera uhrazená Poskytovatelem za zprostředkování Nového zákazníka.
-
Definované pojmy uvedené v čl. 1 OOP mají stejný význam i v těchto ZP, pokud není
výslovně stanoveno jinak.
-
Poskytovatel prohlašuje, že je provozovatelem Služeb a doplňkových služeb.
-
Partner prohlašuje, že je Zákazníkem Poskytovatele na základě Smlouvy.
-
Smluvní strany shodně prohlašují, že mají zájem rozšířit stávající
vzájemnou spolupráci na základě Smlouvy, a to v oblasti zprostředkování uzavření
Smluv mezi Poskytovatelem a Novými zákazníky. V rámci zprostředkovatelské činnosti
bude Partner usilovat o získání Nových zákazníků pro Poskytovatele, a to umístěním
Banneru nebo Odkazu na Webových stránkách partnera, které budou odkazovat na Webové stránky
Poskytovatele. V případě, že Partner zajistí činností dle předchozí
věty, aby se třetí osoba stala Novým zákazníkem, vznikne Partnerovi za podmínek
stanovených níže v těchto ZP právo na Provizi (dále souhrnně též jen
„
Provizní systém společnosti savana
“).
-
Účelem těchto ZP je vzájemná úprava práv a povinnosti smluvních stran při realizaci
vzájemné spolupráce popsané v čl. 4.1.4 ZP. Tyto ZP jsou mezi stranami chápány
jako součást Smlouvy o účasti v Provizním systému společnosti savana.
-
Předmět smlouvy o účasti v Provizním systému společnosti savana
-
Poskytovatel se zavazuje umožnit účast Partnera v Provizním systému společnosti savana a za
podmínek stanovených blíže v čl. 4.3. ZP zaplatit Partnerovi Provizi. Partner se zavazuje
vyvíjet činnost směřující k tomu, aby Poskytovatel a Nový zákazník
uzavřeli Smlouvu, a to splněním podmínek pro účast Partnera v Provizním systému
společnosti savana a zdržením se jednání popsaného v čl. 4.4.1 – 4.4.5.
těchto ZP.
-
Partner se může účastnit Provizního systému společnosti savana dle předchozího
odstavce za splnění následujících podmínek:
-
Partner je sám Zákazníkem Poskytovatele na základě Smlouvy na jejímž základě
je Partnerovi poskytována některá ze Služeb a Partner má registrovaný Uživatelský
účet u Poskytovatele. Pro vyloučení případných pochybností smluvní strany
sjednávají, že podmínkou pro využití Provizního systému společnosti savana
naproti tomu není aktivní využívání Služeb ze strany Partnera, jako je například
umístění webových stránek na prostoru poskytnutém Partnerovi v rámci daného
webhostingového tarifu, umístění domény aj.;
-
Partner umístí na viditelnou pozici na Webových stránkách partnera Odkaz nebo Banner, jehož
zdrojový kód je pro Partnera dostupný v příslušné uživatelské sekci Webových
stránek Poskytovatele. Odkaz nebo Banner bude funkční, tj. bude umožňovat přechod uživatele
z Webových stránek partnera na Webové stránky Poskytovatele s tím, že pro Poskytovatele
bude zjistitelné, zda daný uživatel přistoupil na Webové stránky Poskytovatele z Webových
stránek partnera;
-
Partner bude po celou dobu účasti v Provizním systému společnosti savana dodržovat pravidla
a omezení dle čl. 4.4.1. – 4.4.5. těchto ZP.
-
Podmínky uvedené v čl. 4.2.2. písm. a) a b) těchto ZP jsou mezi stranami sjednány jako odkládací
podmínky nabytí účinnosti Smlouvy o účasti v Provizním systému společnosti
savana.
-
Partnerovi splňujícímu podmínky účasti v Provizním systému společnosti savana
vzniká právo na Provizi za podmínek stanovených v čl. 4.3. ZP.
-
Partner nemá právo na náhradu jakýchkoliv dalších přímých nebo nepřímých
nákladů spojených s účastí v Provizním systému společnosti savana
a zprostředkováním vyjma úhrady Provize.
-
Vznik práva na zaplacení Provize
-
Smluvní strany se dohodly, že nárok Partnera splňujícího podmínky dle čl. 4.2.2.
ZP na Provizi vzniká okamžikem splnění následujících podmínek:
-
Dojde k uzavření Smlouvy mezi Poskytovatelem a Novým Zákazníkem, který navštívil
Webové stránky Poskytovatele prostřednictvím Odkazu nebo Banneru umístěného na Webových
stránkách partnera, a to v době do nejvýše 90 dní od prvního přístupu
Nového zákazníka na Webové stránky Poskytovatele prostřednictvím Banneru nebo Odkazu
na Webových stránkách partnera;
-
Novým zákazníkem nesmí být osoba spřízněná s Partnerem. Pro účely
Smlouvy se za osobu spřízněnou s Partnerem považuje osoba blízká podle ust. § 22
občanského zákoníku, osoba mající sídlo či žijící na stejné
adrese jako Partner, osoba tvořící s Partnerem koncern dle ust. § 79 zákona č. 90/2012
Sb., o obchodních společnostech a družstvech, nesmí být členem Partnera, mít majetkovou
účast v Partnerovi, být zákonným, nebo smluvním zástupcem Partnera, či být
v jiném obdobném poměru k Partnerovi;
-
Nový zákazník zaplatí Poskytovateli úplatu za poskytování Služeb dle Smlouvy;
-
Uplyne doba 30 dnů ode dne uzavření Smlouvy mezi Poskytovatelem a Novým Zákazníkem, aniž
by Nový zákazník v této době smlouvu jednostranně ukončil a požadoval po Poskytovateli
vrácení zaplacené úplaty.
-
Výše Provize, na níž vznikl za splnění podmínek dle předchozího odstavce Partnerovi
nárok, je vždy určena dle aktuální nabídky Poskytovatele dostupné na Webových
stránkách Poskytovatele v sekci „Provizní systém“ účinném v den
splnění podmínek pro vznik nároku na zaplacení Provize. Aktuální informace o
výši Provize uvedené na Webových stránkách Poskytovatele jsou mezi stranami považovány
za součást Smlouvy o účasti v Provizním systému společnosti savana.
-
Poskytovatel se zavazuje Partnera informovat bez zbytečného odkladu o vzniku nároku na Provizi ve smyslu čl.
4.3.1. ZP a o její konkrétní výši stanovené podle čl. 4.3.2. ZP, a to e-mailem
na kontaktní e-mail Partnera uvedený při uzavírání Smlouvy mezi Partnerem a Poskytovatelem
nebo prostřednictvím SMS zprávy zaslané na kontaktní telefonní číslo Partnera.
-
Po vzniku nároku na Provizi bude výše Provize, včetně celkové výše všech dosud
nevyplacených Provizí, na které vznikl Partnerovi nárok z účasti v Provizním
systému společnosti savana, zobrazena v příslušné sekci Uživatelského účtu
Partnera u Poskytovatele.
-
Partner má právo na vyplacení Provize na základě žádosti o vyplacení provize zadané
prostřednictvím Uživatelského účtu Partnera u Poskytovatele nebo na základě
písemné žádosti odeslané e-mailem na e-mailovou adresu Poskytovatele nebo v listinné
podobě na doručovací adresu Poskytovatele.
-
K žádosti podle předchozího článku přiloží Partner, jenž je právnickou
osobou nebo podnikající fyzickou osobou fakturu znějící na částku odpovídající
Partnerem požadované Provize k výplatě, která může být nejvýše
rovna součtu všech dosud nevyplacených Provizí, na které vznikl Partnerovi nárok
podle čl. 4.3.1. ZP. Zároveň však smluvní strany sjednávají, že fakturovaná
částka musí činit v každém případě nejméně 500,- Kč
(slovy:
pět set korun českých) bez DPH v zákonné výši.
-
Faktura podle předchozího článku má splatnost 30 dnů ode dne doručení faktury Poskytovateli.
Faktura musí mít veškeré náležitosti daňového dokladu. Poskytovatel je
oprávněn vrátit Partnerovi fakturu k přepracování, pokud nesplňuje náležitosti
dle čl. 4.3.6. nebo 4.3.7. ZP. Běh splatnosti se v takovém případě přerušuje
a splatnost faktury počíná běžet od začátku okamžikem opětovného
doručení opravené faktury Poskytovateli.
-
Partner, který je nepodnikající fyzickou osobou, musí žádost dle čl. 4.3.6. ZP zaslat
v listinné podobě na doručovací adresu Poskytovatele a v žádosti uvést:
-
identifikační číslo Partnera, které je Partnerovi přiděleno Poskytovatelem. Identifikační
číslo Partnera je dle volby Poskytovatele uvedeno v v Uživatelském účtu Partnera u Poskytovatele
nebo zasláno Partnerovi na kontaktní e-mail. Identifikační číslo bude zároveň
použito jako variabilní symbol pro výplatu Provize;
-
částku odpovídající Partnerem požadované Provize k výplatě, která může
být nejvýše rovna součtu všech dosud nevyplacených Provizí, na které vznikl
Partnerovi nárok podle čl. 4.3.1. ZP. Zároveň však smluvní strany sjednávají,
že částka požadované výplaty provize musí v každém případě
činit nejméně 500,- Kč (slovy:
pět set korun českých);
-
bankovní účet, na který si Partner přeje vyplatit Provizi.
-
Výplata provize je možná pouze bezhotovostním převodem na účet Partnera. Po dohodě
stran je možné místo vyplacení provize, použít částku odpovídající
výši Provize ke snížení nejbližší splatné úhrady Partnera za
Služby poskytované Partnerovi Poskytovatelem, a to započtením na cenu těchto Služeb.
-
Další práva a povinnosti smluvních stran
-
Partner bere na vědomí, že jako příjemce Služeb na základě Smlouvy je povinen dodržovat
veškeré povinnosti stanovené ve Smlouvě včetně povinností stanovených v
Obchodních podmínkách Poskytovatele.
-
Partner se zavazuje, že Odkaz ani Banner neumístí na webových stránkách, jejichž obsah,
jakékoliv jiné materiály či informace publikované na těchto webových stránkách
nebo doménové jméno, na němž jsou tyto stránky přístupné:
-
ohrožují bezpečnost státu, jiný veřejný zájem nebo jsou jinak v rozporu s obecně
závaznými právními předpisy nebo dobrými mravy;
-
porušují právní normy směřující k ochraně proti nenávisti k některému
národu, etnické skupině, rase, náboženství, třídě nebo jiné skupině
osob nebo k omezování práv a svobod jejich příslušníků;
-
obsahují pornografické materiály, násilí v jakékoli podobě či jakékoliv jiné
informace, materiály či obsah, které jsou v rozporu s dobrými mravy, se zákonem, právem
EU či mezinárodními smlouvami, kterými je Česká republika vázána;
-
porušují práva duševního vlastnictví třetích osob, zejména práva k ochranným
známkám, obchodní firmě, patentům, užitným vzorům, práva k autorským
dílům včetně práv souvisejících s autorským právem, práva k obchodnímu
tajemství, know-how aj.;
-
zasahují do práv na ochranu osobnosti fyzické osoby nebo dobré pověsti právnické osoby;
-
zakládají nekalosoutěžní jednání Partnera;
-
obsahují nebo šíří počítačové viry a jiný škodlivý kód;
-
jsou využívány pro provozování podvodných technik využívaných na síti Internet
k získání citlivých údajů osob (např. phishing) ani jiných obdobných aktivit,
které mají za cíl uvést třetí osobu v omyl nebo na ní získat neoprávněnou
výhodu;
-
jsou využívány pro činnosti, které jakýmkoli způsobem poškozují práva,
oprávněné zájmy a dobré jméno třetích osob nebo Poskytovatele.
-
Partner se zavazuje jednat při účasti v Provizním systému společnosti savana čestně
a poctivě, zejména nesnažit se obcházet či zneužívat pravidla Provizního
systému společnosti savana k prospěchu svému nebo prospěchu třetí osoby ani
se dopouštět jiného jednání, které může být ve vztahu k Poskytovateli
považováno za poškozující.
-
Partner se zavazuje zdržet se jakýchkoliv zásahů do zdrojového kódu Odkazu nebo Banneru.
-
Partner se zavazuje, že při účasti v Provizním systému společnosti savana nebude činný
na základě obdobné smlouvy rovněž pro druhou stranu zprostředkovávané smlouvy,
tj. pro Nového zákazníka Poskytovatele, s nímž zprostředkoval uzavření
Smlouvy.
-
Partner souhlasí s tím, že v případě porušení jakékoliv povinnosti dle čl.
4.4.1 – 4.4.5. ZP ztrácí nárok na provizi dle čl. 4.3.1. ZP jakož i na vyplacení
již připsaných provizí dle čl. 4.3.5. těchto ZP.
-
V případě porušení jakékoliv povinnosti dle čl. 4.4.1. – 4.4.5. ZP má Poskytovatel
právo požadovat po Partnerovi zaplacení smluvní pokuty ve výši 5000,- Kč za
každý jednotlivý případ porušení. Tím není dotčeno právo
Poskytovatele požadovat rovněž náhradu škody v plné výši vedle smluvní
pokuty.
-
Trvání Smlouvy účasti v Provizním systému společnosti savana
-
Smlouva o účasti v Provizním systému společnosti savana je mezi stranami uzavřena okamžikem,
kdy Partner projeví vůli účastnit se Provizního systému společnosti savana,
zejména tím, že zaškrtne v příslušné uživatelské sekci Webových
stránek Poskytovatele ovládací prvek potvrzující tuto skutečnost nebo projeví
svoji vůli tím, že podnikne kroky směřující k účasti v Provizním
systému společnosti savana dle čl. 4.2.2. písm. b) těchto ZP.
-
Smlouva o účasti v Provizním systému společnosti savana se mezi Poskytovatelem a Partnerem uzavírá
na dobu neurčitou.
-
Obě smluvní strany jsou oprávněny Smlouvu o účasti v Provizním systému společnosti
savana ukončit výpovědí doručenou druhé smluvní straně. Smlouva v takovém
případě zaniká uplynutím výpovědní doby, která činí 1 měsíc
a počíná běžet prvního dne měsíce následujícího po doručení
výpovědi.
-
Smlouva o účasti v Provizním systému společnosti savana zaniká také v případě,
kdy Partner přestane splňovat podmínku uvedenou v čl. 4.2.2. písm. a) ZP, tj. přestane
být Zákazníkem Poskytovatele.
-
Poskytovatel je oprávněn od Smlouvy o účasti v Provizním systému společnosti savana odstoupit
v případě porušení jakékoliv povinnosti dle čl. 4.4.1. – 4.4.5. ZP ze
strany Partnera.
V Děčíně dne 01.01.2022
Webglobe, s.r.o.
|