Garance a bezpečnost

Děláme maximum pro to, aby naši klienti byli s našimi službami webhostingu již více jak 15 roků maximálně spokojeni. Nic nezakrýváme, netajíme, jsme maximálně transparentní a jednáme s vámi vždy a ve všem na rovinu, protože vaše starosti, jsou i našimi starostmi. Jedině u nás Vám garantujeme maximální kvalitu námi nabízených webhostingových služeb. A se vším Vám ochotně pomůže a poradí naše zákaznická podpora, která je dostupná 7 dní v týdnu.

Garance dostupnosti

  • Běžná měsíční dostupnost 99, 99%
  • Výpadky se vztahují na výpadek fyzického HW

Garance spokojenosti

  • garance 30 denního vrácení peněz od aktivace webhostingu z jakéhokoliv důvodu
  • ds o 30 dnů, pokud v daném kalendářním měsíci z důvodu neplánovaných výpadků fyzického serveru nedodržíme minimalní dostupnost alespoň 99, 6%

Garance šíře nabídky služeb

  • v průběhu předplatného vám neupravíme nabídku služeb ve váš neprospěch
  • v případě změny nabídky tarifů nabízíme přechod na jiný druh tarifu, bez nutnosti doplacení rozdílu cen mezi tarify

Veškeré garance je nutné uplatňovat písemně na náš kontaktní email info[zavinac]savana[tecka]cz

Bezpečnost vašich dat na Savana.cz

Veškeré služby, které provozujeme nabízíme také v šifrovaném režimu, který zajistí absolutní bezpečnost datové komunikace u nás. O bezpečné uložení vašich dat u nás se stará plně automatizovaný sýstém dvojího způsobu zálohování. Šifrovanou konunikací také probíhá ovládání naší online administrace, ve které provádíte veškerá nastavení služeb.

Šifrovaný přenos souborů

  • nástroj pro šifrovaný přenos WinSCP

Šifrovaný přenos emailů

  • šifrovaný protokol SMTPs na portu 465
  • šifrovaný protokol POP3s na portu 995
  • šifrovaný protokol IMAPs na portu 993

Šifrované zobrazení vašich stránek

  • možnost využití našeho SSL certifikátu
  • možnost provozu na vlastním SSL certifikátu

Pravidelné zálohování

  • zálohování vašich dat provádíme automaticky na dvě různá místa
  • první záloha se provádí na sekundární lokální disky pro rychlý start v případě poruchy hlavních disků
  • druhá záloha se vytváří na externím diskovém poli pro vaši potřebu v případě ztráty dat, nebo z jiného důvodu

Veškeré informace ohledně nastavení našich služeb naleznete v podrobně popsané nápovědě na našich stránkách.

English Česky Dutch