Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací najdete zde. ×

Novinky

  • Navýšení základní kapacity emailu

    26.září 2016

    Dnes jsme provedli navýšení základní velikosti emailových schránek u všech našich tarifů na 500 MB.

  • Modernizace SW a HW

    23.září 2016

    Oznamujeme našim zákazníkům, že od 28.9. 2016 bude zahájena etapa modernizace SW a HW jednotlivých fyzických serverů v Rack003. Servisní odstávka je vždy naplánována na pozdní noční hodinu, tak aby co nejméně ovlivnila běžný provoz zákaznických účtů (max doba výpadku by neměla přesáhnout 30 min).
    Informaci jestli se odstávka týká serveru s vaší prezentací naleznete jako novinku v administračním rozhraní, nejméně pět dní předem.

  • Tarif SAVANA 100 má PHP 5.4, 5.5, 5.6 a 7.0

    20.září 2016

    Dnes jsme dokončili veliký upgrade všech serverů s tarify SAVANA 100. Celá image serverů s těmito tarify byla přepsána a upravena tak, aby v budoucnu bylo snadné přidávat další verze PHP. Nyní tarif SAVANA 100 nabízí PHP 5.4, 5.5, 5.6, 7.0. Při tomto upgradu jsme provedli i upgrade Apache serveru a MySQL. Věříme, že tato změna přispěje k ještě větší atraktivnosti našich služeb.

  • Modernizace SW a HW

    01.září 2016

    Oznamujeme našim zákazníkům, že od 7.9 2016 bude zahájena etapa modernizace SW a HW jednotlivých fyzických serverů v Rack006. Servisní odstávka je vždy naplánována na pozdní noční hodinu, tak aby co nejméně ovlivnila běžný provoz zákaznických účtů (max doba výpadku by neměla přesáhnout 30 min).
    Informaci jestli se odstávka týká serveru s vaší prezentací naleznete jako novinku v administračním rozhraní, nejméně pět dní předem.

  • Sledujte nás na Facebooku

    01.srpna 2016

    Sledujte novinky, oznámení a slevové akce pro nové i stávající klienty na našem Facebooku https://www.facebook.com/savanacz/ a žádná novinka nebo sleva vám neuteče!

  • Telefon na obchodní oddělení

    21.července 2016

    Od dnešního dne je možné se telefonicky spojit s obchodním oddělením ohledně vystavených výzev k platbě a faktur. Přímé spojení na obchodní oddělení je možné provést stiskem čísla 4 v průběhu automatického uvítacího hovoru, případně vás spojí pracovník zákaznické podpory.

  • Konec podpory SAVANA PARKING

    24.června 2016

    Dnes jsem přestali podporovat provoz domén v režimu SAVANA PARKING na EXPIROVANÝCH hostingových účtech. Na placených tarifech je nadále možné SAVANA PARKING využívat. Děkujeme za pochopení.

  • Nové PHP 7.0

    24.května 2016

    Dnes jsme na tarify SAVANA 500 - 4000 nasadili aktualizaci PHP 5.5, přidali jsme 5.6 v ostré verzi a také PHP 7.0 v režimu BETA testu.
    PHP 5.3 necháváme jak je, ale jen pro účty, které jej mají nastavený nyní. Ostatní účty jej již zvolit nemohou.
    PHP 5.3 má již velmi dlouho ukončenou podporu a aktualizace, včetně oprav případných bugů. Z tohoto důvodu tuto verzi nedoporučujeme a každý ji má na "vlastní nebezpečí".
    POZOR, pokud PHP 5.3 přepnete na vyšší verzi, již se nebude možné dostat zpět, neboť při přechodu na vyšší verzi se vaše data musí exportovat do novější SQL databáze, konkrétně do MariaDB, která má odlišnou datovou strukturu.
    S příchodem nové PHP 5.5, 5.6 a 7.0 jsme také provedli update APACHE serveru na verzi 2.4.20, který je rychlejší, stabilnější a také jsme provedli update databáze na MariaDB 10.0.23, která je nástupcem MySQL. Více o MariaDB na adrese https://cs.wikipedia.org/wiki/MariaDB.
    Změnu verze PHP provedete v administraci hostingu v sekci VPS/SYSTÉM.
    Upgrade PHP pro tarif SAVANA 100 na verzi 5.6 provedeme v následujících týdnech.

  • Savana má Lets Encrypt

    15.dubna 2016

    Od dnešního dne je možné šifrovat datový přenos na vašich doménách pomocí certifikátu Lets Encrypt, který je úplně ZDARMA.
    Vše naleznete ve složce SSL certifikáty v sekci DOMÉNA.
    Certifikát funguje pouze pod VPS (multihosting) tarify SAVANA 500 - 4000 a ZATÍM je nutné mít i přikoupenou VEŘEJNOU IPv4 adresu.

  • PODPORA SNI

    12.dubna 2016

    Od dnešního dne plně podporujeme protokol SNI. Díky tomuto protokolu je již možné na jednom multihostingovém tarifu provozovat jakýkoliv počet certifikátů. Jedinou podmínkou je nutnost pořízení veřejné IPv4 adresy. Po nasazení dalšího upgradu našeho proxy serveru poté odpadne i nutnost provozu domén na vlastní veřejné IPv4. O této změně vás budeme také informovat.

  • POZASTAVENÍ TARIFU SAVANA FREE

    08.dubna 2016

    Z důvodu častého zneužívání a ukládání nelegálního obsahu jsme nuceni dočasně pozastavit možnost registrace tarifu SAVANA FREE. Pracujeme na jiné autorizaci při registraci, která bude i spojena s aktivačním poplatkem, který nám dovolí ověřit dotyčnou osobu a tudíž zamezíme "šedé zóně" u nás provádět registrace. Děkujeme za pochopení.

  • Zákaznická podpora o Vánocích

    23.prosince 2015

    Ve dnech 24.12.2015 až 26.12.2015 a 1.1.2016 bude zákaznická podpora fungovat v omezeném režimu. Dostupnost zákaznické podpory bude pouze na chatu a skrze emaily. Telefon bude nedostupný. Děkujeme za pochopení a přejeme vám příjemné prožití vánočních svátků.

  • Nové datacentrum TIER IV

    25.září 2015

    Z důvodů zkvalitňování našich služeb proběhne v noci z 30.10.2015 na 31.10.2015 plánované stěhování našich serverů do úplně nového datacentra, které splňuje standard TIER IV a splňuje tedy nejvyšší technické a bezpečnostní parametry v ČR. Stěhování započneme kolem 23:00 a délka plánovaného výpadku je odhadována na 2-3 hodiny. Děkujeme za pochopení.

  • Navýšení kapacity pro emaily

    15.září 2015

    Dnes, tj. 15.9.2015 jsme provedli navýšení prostoru pro emaily v balíčku MAILBOX PLUS z 25% na 50% o proti základní kapacitě jednotlivých tarifů. Věříme, že tento krok ještě více zatraktivní nabídku tohoto balíčku, jehož základní výhodou je rušení omezení kapacity pro jednotlivé emailové schránky a také umožňuje aktivaci doménového koše.

  • Jedeme na novém mailserveru

    29.srpna 2015

    Dobrá věc se podařila. Nyní již naše emailové služby běží na novém, modernějším HW řešení, které je několika násobně výkonnější, než byl původní HW. Abychom nezůstali na půlce cesty, provedli jsme s tímto přechodem i upgrade na nejnovější SW řešení, které je robustnější, kvalitnější, bezpečnější a výkonnější. Nicméně se mohou objevit nějaké "porodní bolesti", tak nám je případně ihned hlaste, pokud něco nefunguje v nastavení atd. Děkujeme za případnou pomoc.

  • Migrace emailových služeb

    27.srpna 2015

    V nočních hodinách z 28.8.2015 na 29.8.2015 proběhne přesun emailových služeb na nový HW.
    Z tohoto důvodu nebude cca od 23:00 dostupný žádný typ emailových služeb.

  • 22.8.2015 - Servisní odstávka mail serveru

    21.srpna 2015

    V pozdních nočních hodinách z 22.8.2015 na 23.8.2015 bude probíhat servisní odstávka mailserveru a služeb s tím spojených. Odhadovaný čas odstávky služeb 60 minut.
    Děkujeme za pochopení.

  • 11.8.2015 - Servisní odstávka mailserveru

    11.srpna 2015

    Dnes v pozdních nočních hodinách z 11.8.2015 na 12.8.2015 bude probíhat servisní odstávka mailserveru a služeb s tím spojených. Bude prováděna údržba hlavní databáze.
    Děkujeme za pochopení.

  • Plná lokalizace

    28.července 2015

    Správa hostingových účtů a naše webové stránky jsou již plně lokalizované do ANG a DE jazyka.

  • Plánovaná servisní odstávka serverů - 2.7 2015

    02.července 2015

    Dnes v pozdních nočních hodinách z 2.7.2015 na 3.7.2015 bude provedena servisní odstávka následujících serverů:
    Rack006Worker15, Rack006Worker16, Rack002Worker10.
    Servisní výpadek předběžně odhadován do 30 minut.
    Děkujeme za pochopení.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 7.12.2016

    02.prosince 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 6.12. na 7.12. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack002Worker01 a Rack002Worker05. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Modernizace SW a HW

    29.listopadu 2016

    Oznamujeme našim zákazníkům, že od 6. 12. 2016 bude zahájena etapa modernizace SW a HW jednotlivých fyzických serverů v Rack002. Servisní odstávka je vždy naplánována na pozdní noční hodinu, tak aby co nejméně ovlivnila běžný provoz zákaznických účtů (doba výpadku by neměla přesáhnout 30 min).
    Informaci jestli se odstávka týká serveru s vaší prezentací naleznete jako novinku v administračním rozhraní, nejméně pět dní předem.
    Děkujeme za pochopení

  • Neplánovaný restart serveru Rack006Worker09

    25.listopadu 2016

    Omluvte prosím neplánovaný restart serveru Rack006Worker09. Výpadek trval od 21:50 do 22:05. Při restartu byla provedena kontrola HDD. Děkujeme za pochopení.

  • Problém dostupnosti služeb společnosti Google

    22.listopadu 2016

    Vážení klienti,
    Google se momentálně potýká s problémy s konektivitou a jsou ovlivněny všechny jejich služby v ČR. Problém není na naší straně. Problém však můžou pocítit klienti, kteří mají ve svých aplikacích použity google nástroje. Načítání webu je poté podmíněno funkčnosti takové aplikace a web se načítá dlouho, jelikož čeká na timeout nefunkčních služeb google, toto bohužel nejsme schopni ovlivnit (jde o aplikační záležitost jednotlivých webů).
    Problém je také s doručováním emailů do sítě google. Zprávy budou doručeny po odstranění problému.
    Nyní nezbývá než čekat, než google problém vyřeší.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 17.11.2016

    14.listopadu 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 16.11. na 17.11. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack003Worker01. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Neplánovaný restart serveru Rack006Worker08

    13.listopadu 2016

    Omluvte prosím neplánovaný restart serveru Rack006Worker08. Výpadek trval od 19:55 do 20:00. Při restartu byla provedena kontrola HDD. Děkujeme za pochopení.

  • Neplánovaný restart serveru Rack002Worker06

    07.listopadu 2016

    Omluvte prosím neplánovaný restart serveru Rack002Worker06. Výpadek trval od 19:55 do 20:15. Při restartu byla provedena kontrola HDD. Děkujeme za pochopení.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 11.11.2016

    07.listopadu 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 10.11. na 11.11. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack006Worker06. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 11.11.2016

    07.listopadu 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 10.11. na 11.11. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack003Worker03. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 7.11.2016

    02.listopadu 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 6.11. na 7.11. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack006Worker07. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 7.11.2016

    02.listopadu 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 6.11. na 7.11. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack003Worker01. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 3.11.2016

    01.listopadu 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 2.11. na 3.11. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack006Worker08. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 3.11.2016

    01.listopadu 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 2.11. na 3.11. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack003Worker07. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 29.10.2016

    24.října 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 28.10. na 29.10. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack006Worker02. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 29.10.2016

    24.října 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 28.10. na 29.10. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack003Worker11. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 25.10.2016

    20.října 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 24.10. na 25.10. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack003Worker09. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 25.10.2016

    20.října 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 24.10. na 25.10. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack006Worker03. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Neplánovaný restart serveru Rack002Worker06

    17.října 2016

    Omluvte prosím neplánovaný restart serveru Rack002Worker06. Výpadek trval od 12:45 do 12:55. Při restartu byla provedena kontrola HDD. Děkujeme za pochopení.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 21.10.2016

    17.října 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 20.10. na 21.10. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack006Worker04. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Plánovaný servisní výpadek dne 21.10.2016

    17.října 2016

    Oznamujeme uživatelům, že v pozdních nočních hodinách z 20.10. na 21.10. 2016 je plánována servisní odstávka serveru Rack003Worker10. Omezení provozu je předběžně odhadováno na 30 minut. Omezení služeb souvisí s úpravou HW a SW. Děkujeme za pochopení.

  • Kód banneru byl vložen do schránky

    nyní můžete kód pomocí kláves CTRL + V vložit na své stránky

    Zavřít
    English Česky Dutch