Způsob dopravy - Uloženka

(Savana aplikace / Hostshop)

Registrace účtu u dopravce Uloženka

Založení nového účtu u dopravce Uloženka lze provést na portálu v hlavním menu "Pro eshopy - Jak se zapojit" a zde kliknutím na tlačítko "PŘEJIT NA REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ" nebo přímo na odkaze zde.

V následujícím snímku se jedná pouze o demo data. V žádném případě neopisujte přesně hodnoty uvedené v příkladu.

Po vyplnění údajů a stisknutí tlačítka "Odeslat" jste přesměrování do administrace portálu Uloženky. Zde zvolte položku "Mé obchody" v hlavním menu a klikněte na tlačítko "Přidat +".

V následujícím snímku se jedná pouze o demo data. V žádném případě neopisujte přesně hodnoty uvedené v příkladu.

Po vyplnění nezbytných údajů a stisknutí tlačítka "Odeslat", budete přesměrování do sekce "Mé obchody", kde již vidíte Váš nově vytvořený obchod a položku "ID", kterou je nutné si zapamatovat nebo poznamenat pro budoucí nastavení v administraci Hostshop.

Dalším údajem, který je třeba získat z administračního rozhraní Uloženky je tzv. API klíč. Ten naleznete pod tlačítkem "Nastavení obchodu", v sekci "Mé obchody" a záložce "Nastavit klíč pro API". Po kliknutí na tlačítko "Vygenerovat nový klíč pro API" se zobrazí Váš API klíč, který si je opět třeba poznamenat  pro budoucí nastavení v administraci Hostshop.

Nastavení dopravce Uloženka v rámci administrace aplikace Hostshop

Upozorňujeme, že tento modul je možné nastavit pouze pro eshopy, které v rámci hostingu provozují verzi PHP 5.4 a vyšší. Změnu nastavení lze provést dle nápovědy zde.

V administraci aplikace Hostshop zvolte v hlavním menu položku "PROPOJENÍ - Uloženka", zde již můžete vyplnit ID a API klíč z předchozích kroků a společně s tím již můžete zatrhnout "Aktivovat Uloženku" a celý proces dokončit tlačítkem "Pokračovat".

Dále je třeba donastavit veškeré metody při kterých se modul Uloženka bude v rámci aplikace používat. Prvním z nich je k nalezení v sekci "KATALOG - Způsob úhrady".  Zde bude pravděpodobně nejčastějším způsobem v kombinaci s Uloženkou metoda "Dobírka" u které je nastavení velice nutné a proto si zvolte metodu úhrady "Dobírka" k editaci. Zde u kolonky "Typ platby:" vyberte z nabídku možnost "dobírka" a celé nastavení uložte skrze tlačítko "Uložit".

Stejné kroky, tedy přiřazení typu platby ke způsobu úhrady doporučujeme provést i pro ostatní způsoby úhrady.

Upozorňuji, že pokud toto nastavení bude chybět, pak budete na Uloženku předávat informaci, že je balík již zaplacen a po zákazníkovi nebude požadována platba na dobírku.

Druhým krokem je v sekci "KATALOG - Způsob dopravy" editace způsobu dopravy "Uloženka.cz". Pokud tento způsob dopravy ještě nemáte vytvořen, máte takovou možnost pod tlačítkem "+ Přidat způsob dopravy" v pravém horním rohu. V nastavení této dopravy zvolte použití modulu "Uloženka" a poté tlačítko "Uložit".

Třetím krokem nastavení je vytvoření kombinace dopravy "Uloženka" a způsobu platby. Tak lze provést v sekci "KATALOG - Cena úhrady a dopravy" tlačítkem "+ Přidat úhradu a dopravu". Zde vyberete vhodné způsoby dopravy, platby a uložíte skrze tlačítko "Uložit".

Posledním krokem nastavení je stav objednávky v kterém se mají odesílat informace dopravci, v našem případě do portálu Uloženka. Tak lze provést v sekci "OBJEDNÁVKY - Stavy objednávek", zde zvolíte k editaci stav objednávky v kterém by jste chtěli ony informace dopravci předat. V rámci nastavení tohoto stavu objednávky nastavte v sekci "Expedice" kolonku "Akce" na "Podat balík".

Tisknutí štítků na balíky pro doprace Uloženka

V rámci naší aplikace jsme si pro Vás připravili možnost přímo skrze administraci aplikace Hostshop hromadně vygenerovat seznam štítků na balíky pro dopravce Uloženka. Tuto možnost naleznete v sekci "OBJEDNÁVKY - Přehled expedice", v této sekci zatrhnete které objednávky jsou připravené k expedici, vyberete modul "Uloženka", a možnost "Generovat štítek". Objeví se Vám možnosti formátu, počtu štítků a pořadí (důležité například, pokud na papíře máte nějaké štítky již vytištěné) a kliknete na tlačítko "Proveď".



Zpětná vazba (feedback)

Byl tento článek nesrozumitelný, obsahoval nepřesné informace, nebo v něm nějaké informace chyběly?
Napište nám nebo využijte komentářů níže.

Komentáře

Nový komentář

(nebude zobrazen)