Nastavení sledování zásilky pro Českou Poštu

(Savana aplikace / Hostshop)

Prvním krokem je nastavení odkazu pro dopravce v editaci způsobu dopravy. Ty jsou k nalezení v sekci "Katalog - Způsob dopravy".

Například pro sledování zásilky u České Pošty se používá následující odkaz:

https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=%cisloBaliku%.

Jak již je z odkazu patrné, za %cisloBaliku% se automaticky v systému vždy doplní reálné číslo zásilky.

Druhým krokem je v sekci "Objednávky - Stavy objednávek" upravit položku "Text e-mailu", pro stav objednávky u které chci odesílat email s informací o možnosti sledování zásilky. V našem příkladě u objednávky, ve stavu kdy je již zaplacená.

Předchozí nastavení již zajistí správný chod systému. Tedy v případě že v detailu objednávky vyplním kolonku "Číslo zásilky" a změním stav objednávky na námi nastavený "Zaplacená". Pak již systém automaticky odešle email s odkazem v kterém je vloženo číslo zásilky.

Zde vidíte příklad takového emailu i s vytvořeným odkazem a s vloženým číslem zásilky. Společně tak tvoří přímý odkaz do systému České Pošty pro sledování zásilky.



Zpětná vazba (feedback)

Byl tento článek nesrozumitelný, obsahoval nepřesné informace, nebo v něm nějaké informace chyběly?
Napište nám nebo využijte komentářů níže.

Komentáře

Nový komentář

(nebude zobrazen)