Několik snadných kroků pro aktivaci vámi požadovaného hostingu

1. CO VLASTNĚ NABÍZÍME

Naše tarify jsou plně automatizované a ovladatelné přes online administraci. Ovládání našich tarifů zvládne i naprostý začátečník, bez nutnosti jakýhkoliv znalostí s nastavováním a konfigurací serveru. O všechny tyto činnosti se postarají naši pracovníci a Vy od nás vždy získáte již plně funkční hosting pro webové stránky, který je připraven pro práci s Vašimi doménami a emailovými schránkami. Není tedy nutné mít jakékoliv obavy, zda jsou tyto tarify vhodné právě pro Vás. Ještě jednou opakujeme, že je vše plně automatizované a Vaší úlohou bude již jen na svůj tarif umístit svou doménu a nahrát obsah stránek např. přes FTP. Veškeré tyto činnosti jsou záležitostí 1-2 kliknutí v online administraci.

2. REGISTRACE

Prvním krokem pro využivání hostingu na našich serverech je registrace pomocí přehledného registračního formuláře, ve kterém vyplníte fakturační a kontaktní údaje. Vyberte si nejvýhodnější tarif pro Vaše potřeby, které můžete odvodit od počtu domén a jejich nevštěvnosti. Výběr vhodného tarifu lze případně konzultovat s naším helpdeskem. Veškeré informace a popis registračního formuláře naleznete zde.

3. ÚHRADA SLUŽEB

Po registraci a odeslání objednávky služeb proveďte úhradu na vámi zvolené období jednoho či více let. Jako platební kanál můžete využít klasický bankovní platební příkaz, platbu kartou, nebo poštovní složenku. Možnosti úhrady jsou opět blíže popsány v naší nápovědě.

4. AKTIVACE

Jakmile obdržíme platbu na náš účet pomocí již zmiňovaných platebních kanálu, je Vám umožněn přistup do administračního rozhraní, skrze které lze ovládat a spravovat celý hostingový účet včetně aktivace Savana aplikací. pro přístup do administrace je skrze adresu .

Po přihlášení uživatelským jménem (login zvolený již v registračním formuláři) a heslem se přihlásíte do administrace. Celé administrační rozhraní je rozděleno do příslušných sekcí (více informací o jednotlivých sekcích naleznete zde).

5. WEBOVÉ STRÁNKY

Pokud máte již plně aktivovaný účet, můžete si do jeho obsahu nahrát vámi vytvořenou webovou prezentaci, kterou budete chtít vystavit na našich serverech. Tyto stránky jste si nejdříve vytvořil/a na svém počítačí, případně jste si jejich výrobu zadal/a někomu jinému. Tyto stránky se na naše servery nahrávají nejčastěji pomocí FTP, ke kterému ziskáte podrobnější informace zde.

6. TECHNICKÁ POMOC

Pokud budete mít kdykoliv během placeného období nějaký technický problém, nebo jen dotaz ohledně fungování našich služeb, můžete za tímto účelem využít naši technickou podporu. Náš helpdesk v pracovní dny od 8:00 do 22:00 a o víkendech a svátcích od 9:00 do 12:00. Je tedy možné nás kontaktovat telefonicky, chatem. V rámci emailu jsme samozřejmě dostupní neustále. Kontaktní informace na náš helpdesk získáte zde.

7. PRODLOUŽENÍ SLUŽEB

Náš systém posílá vždy s dostatečným předstihem písemné výzvy k platbě na Vaši emailovou adresu za účelem úhrady Vámi objednaných služeb na další předplacené období. Pokud Vám příjde na Váš email výzva k platbě, můžete si na adrese info@savana.cz objednat případnou změnu těchto služeb a na základě Vaší žádosti vám bude zaslána nová výzva k platbě s pozměněnými údaji.

Pokud se rozhodnete již neprodlužovat Vámi objednané služby, postačí pro ukončení služeb výzvu ponechat neuhrazenou a my po expiraci těchto služeb vše automaticky ukončíme bez jakéhokoliv rizika sankce za neuhrazené služby.

English Česky Dutch